|
||||
|
||||
Från 100-1
Nyss var det 100 dagar kvar på nedräknaren och nu står det 1 dag och 15 timmar Det har gått fort.
Läget är som det brukar vara här dagen före.Halvpackade väskor lite här och var.Små högar av saker som väntar på och stoppas i Funderar på vad jag har glömt och vad har jag tagit med för mycket.Fast det brukar jämna ut sig i slutet Huset är städat och gräsmattan klippt så det känns lite som man skulle kunna åka i dag Får försöka härda ut morgondagen också Man börjar undra vad den här resan har med sig Hoppas bara trevliga saker.Mest spännande tycker barnbarnets kompis detta är. Hon följer med oss på sin första Greklandsresa Det skall bli kul och träffa Karin och pawik med familjer också där nere. Dom har det bra redan nu Riitta,förväntansfull |
|
||||
|
||||
Sv: Från 100-1
Ha de bra Riitta
Martinifk |
|
||||
|
||||
Ha det så gott!!!
Carina |
|
||||
|
||||
Trevlig resa Riitta
//Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
Ha det så gott på semestern Malin - 6 dagar kvar |
|
||||
|
||||
Ja, tänk att väntan ändå tar slut till slut, även om den känns SÅ lång från början Kom ihåg nu att skriva i gästboken på Pelagos också! Och hälsa från mig såklart!
Ha det så skönt! Ivi |
|
||||
|
||||
Hej,
Tiden bara rusar iväg .... Jag hoppas ni får underbara, avkopplande dagar där nere. Med mycket bad, god mat, gott att dricka o bra musik, precis som en semester ska vara. Och en liten reserapport sitter aldrig fel. Hälsa ner till de övriga. Förut kändes det så fel att sticka i slutet av augusti som det blir i år för vår del, men nu när man leker med tanken att "i nästa månad" är det dags, så går tiden som sagt väldigt fort. Kram till er alla från Chris |
|
||||
|
||||
Hoppas att ni får det alldeles JÄTTEHÄRLIGT
Kramar o hälsningar i mängd //Birgitta |
|
||||
|
||||
Dere får ha en fin tur til Karp!
Blir spennende å høre hvordan dere likte å bo på studio Irene. Snart blir det min tur også...på Amaryllis God tur Ia |
|
||||
|
||||
Tack alla snälla. Känns nästan som om vi skulle åka med detsamma när man får så trevliga hälsningar
Riitta |
|
||||
|
||||
Trevlig resa Riitta
Önskar Göteborg mvh.ulf (Kos om 23 dagar) |
|
||||
|
||||
Det var då på tiden att det blev din tur också
|
|
|||
|
|||
Ha det så himla jättegott!!!!!
Vi åker ju samma dag! Vi höjer väl en "jamas-skål" för varandra på plats på onsdag kväll!! Lissi - som ska ha en slapp dag i morgon , förlåt idag, med LÄNG sovmorgon... |
|
|||
|
|||
Trevlig resa,både Riita och Lissi!
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
bosse 71+ |
|
||||
|
||||
God tur, Riitta!
Astri |
|
||||
|
||||
Riktigt underbar semester "hemma" på Karpathos med "gamla" goda Kalimeravänner dessutom!
Ett dygn, så är du där och njuuuter! |
|
||||
|
||||
Tack så mycket Har laddat med Dalaras och Pelagosskivan i dag
Riitta |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|