|
||||
|
||||
Vad bör vi se...
...på Samos då vi ska hyra bil i 2 dagar av den kommande veckan där?
Har tidigare fått lite tips men 2 dagar med bil med start från Votsalakia vad är då värt att satsa på? Som vanligt väldigt tacksam för svar Martinifk som åker den 1:e sep. |
|
||||
|
||||
Sv: Vad bör vi se...
Hej Martin.Jag vill tipsa om en dagsutflykt till Fourni.Inte svar på din fråga ,men ett tips iaf.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Martinifk |
|
|||
|
|||
Hej!
Här kommer några tips från mig. Mytilini museum med urtidsdjur Samos stad Kumaradei keramikby Potami vattenfall Manolates vackert Hoppas du får en härlig semester/Pia |
|
|||
|
|||
Sv: Vad bör vi se... Undrar vi med!
Hej!
Har just bokat resa för yngsta sonen, maken och mej själv till PYTHAGORION 1 sept! Första gången till Samos så det ska bli kul! Nu undrar jag lite... Vi bokade så sent så det fanns inte mycket att välja på. Så det blev Iris. Någon som bott där? Vet nåt? Bra, så där?! Tänkte hyra moppar, vart är bäst och vad är ca priset? Bra matställen så klart vill man veta om! Annat vi bör tänka på? Tacksam för all info så resan blir så där uuuunderbar som man bara kan önska! Ha en fin dag! /InaPina |
|
|||
|
|||
Sv: Vad bör vi se... Undrar vi med!
Citat:
Bra mat till ett vettigt pris, husets vin helt ok samt trevlig personal. Citat:
Måste bara tillägga att Pythagorion är ett toppenställe, du kommer nog att bli mycket nöjd. Trevlig hamnpromenad (utan trafik) med diverse restauranter och barer/cafeer. Det var utan tvekan bästa stället vi besökte under våran öluff. /Jonas |
|
|||
|
|||
TACK!!!
Ska prova restaurangen och kanske blir det öturen med! Har ju som skrivet tidigare att vi tänkt oss moppe. Men kanske inte så dumt att även ta en rundtur med buss! Nu längtar vi ännu mer!!!! Ha de! InaPina |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|