|
||||
|
||||
Favoritöar
En av mina favoritöar Folegandros fick bara två röster. Bara att erkänna jag röstade på Amorgos men Folegandros kommer på andra eller tredje plats bland just mina favoriter. Konstigt att se denna lilla pärla i samma kategori som Egina som aldrig skulle få min röst. Kanske är det fler än jag som har Folegandros bland sina favoriter för det här är en ö som jag hört få som inte gillar.
Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Favoritöar
Min ena favorit Tinos fick NOLL röster. Man jag hade, precis som du, röstat på Amorgos.
Jag gissar att Folegandros för många är i samma ö-kategori som Amorgos - och Amorgos är liksom svår att slå så det blir den man röstar på. |
|
||||
|
||||
Mitt tips är att vi vid nästa omröstning får rösta på tex 3 favoriter. Tror att resultatet då skulle bli ett helt annat.
bosse |
|
||||
|
||||
Det går knappast att komma undan att de öar som flest har besökt också är favoriter för flest och därmed får flest röster.
|
|
||||
|
||||
Fast vissa öar får ju inte ens röst just för att man HAR besökt dem
|
|
||||
|
||||
Som exv Lipsi......
Arne |
|
|||
|
|||
Men nu gällde det ju att rösta på öar man INTE varit på...Då är det ju inte så konstigt tillexempel att Tilos bara fick 2 röster..det var ju från de två som ännu inte varit där..eller
Lissi - som kanske fattat fel |
|
||||
|
||||
Nä, det är en annan grej Det var en omröstning tidigare i år om vilken favoritö man har och det är slatten av den omröstningen som Janne har lagt ut idag.
Omröstningen om ett drömresmål som man ännu inte har varit till är inte klar ännu. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|