|
||||
|
||||
flyg!!
Hej!
Har kollat flyg till Aten med SAS och priset hamnar på ungefär samma som om man flyger till Santorini...... MEN, nu har vi upptäckt att vi kan vara borta i högst 10 dagar (har inte mer semester eftersom vi vill vara i sverige också...) och om man vill vara borta så läge kan man bara flyga till Aten...... Min fråga är nu: Är det värt de besväret att ta sig från Aten till området runt Naxos om vi bara kan vara borta i 10 dagar el. ska vi flyga till Santiorini och då bara ha en vecka på oss??? Det verkar som om att vi kommer att få ungefär lika mycket semester ändå bara det att transfern från Aten är längre...!!! HJÄLP MIG, HUR SKA JAG GÖRA?? // Siri |
|
|||
|
|||
Sv: flyg!!
Olympic flyr Athen-Naxos, flytiden er bare ca 45 minutter, så om det passer med ankomsttiden deres i Athen, bruker dere jo ikke mye tid på å komme dere til Naxos.
|
|
||||
|
||||
Det blir ju i stort sett lika många dagar, utan resor, på plats i Grekland.
Såg någonstans att du inte varit i Grekland tidigare, då hade jag definitivt valt Santorinialternativet och stannat där, kanske bott på olika ställen under veckan? En luff på 14 dagar fungerar utmärkt, men 10 låter lite tycker jag. // Helén |
|
|||
|
|||
Citat:
Runt Naxos har Du sedan massor av lättillgängliga öar men info angående det finns det säkerta andra, gamla trådar, däre Du kan läsa mer. Lycka till och njut av de dagar Du får i Grekland! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|