|
|||
|
|||
laganas i sommar?
Hej!
Vi är två tjejer som ska ner till Zakynthos, Laganas i juli. Undrar om det är några fler än vi som ska ner då?=) |
|
|||
|
|||
Sv: laganas i sommar?
heej !
jag o två till tjejer ska åka ner lite senare i sommar ! du har inte några sköna tips om laganas?.. hört att de kryllar av engelsmän bara ! lite surt ! |
|
|||
|
|||
Nej, tyvärr det är första gången jag är där nu i sommar, men har också hört om engelsmännen...Och det ska ju inte vara några problem med att festa i Laganas iaf=)
Längtar! |
|
|||
|
|||
Tja!
Vi är 6 grabbar som drar ner till Laganas den 27 juli. När landar ni i solen då? Vi festade med engelsmän i massor i Köln under fotbolss-vm i sommras, dom är sköna och grymma på att festa så det blir nog bara kul... Man åker ju inte till Grekland för att träffa grannarna precis |
|
|||
|
|||
Hej! Vi är tre tjejer som åker ner i början av juli. Ska bli riktigt roligt, engelskmännen är jag inte "orolig" för, festade med en hel del i Thailand för ett tag sen. Bra drag i dom, precis som i oss svenskar
|
|
|||
|
|||
Hej!
Vi åker också ner i mitten på juli. Har en liten fråga;någon som bott på Periyali i Laganas? Några tips över huvudtaget? |
|
|||
|
|||
Vi är ett gäng grabbar som åker ner 2 veckor i juli!
|
|
|||
|
|||
gytt :] vilket datum kommer ni?
|
|
|||
|
|||
Vi åker den 10 juli, ni då? vilket hotell ska ni bo på?
|
|
|||
|
|||
samma här! vi ska bo på något hotell som heter Periyali, ni?
|
|
|||
|
|||
härligt! Vi ska på på Esperia, bargatan ;-)
|
|
|||
|
|||
trevligt kortspel på planet hem
|
|
|||
|
|||
hahah va det du? fan va komiskt! skönt och komma hem sen?
|
|
|||
|
|||
haha . aa det var skönt att komma hem, men jag vill redan ut och resa igen
|
|
|||
|
|||
Hej!Erkänn man tröttnar rätt fort på att vara hemma även om det är skönt i början..har faktiskt varit i väg efter Zakynthos redan, jag och en kompis tog en sista-minuten till Kreta..vi åkte dit och livade upp Chania kan man säja! hade grymt kul! hoppas allt är bra med dej!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|