![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det känns som att sitta på en tennismatch.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Agda Senast redigerad av Agda den 2007-10-01 klockan 07:49. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det finns 89 Santorinigrupper och 7 Karpathosgrupper, till exempel den med denna slogan "Det finns två typer av människor; De som är karpatianer och De som önskar att de vore karpatianer". Den där kalimerafilialen kommer nog snart ska du se ![]() Senast redigerad av Elisabet den 2007-10-03 klockan 15:13. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hilsen Admirala - som ikke er på facebook ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det tror jag också.
![]() Ja, jag har sett alla greklandsgrupper! Herre jisses, hur ska man kunna välja... ska man gå med i en grupp för varje ö man gillar, måntro? Eller kanske skapa grupper för olika kombinationer av öar? Sicket pyssel... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Inte för att det har det minsta med facebook och göra...men för vem är det trist att fastna på en ö.....?Har själv besökt andra öar,men har nog "fastnat" på Kreta nu...och jag tycker inte det är trist:-)
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har till exempel jojnat gruppen Det heter "plättar", inte "pannkakor" DET är en viktig fråga ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag tänkte mest kring "trist" att om alla bara skriver att det är så bra, jag längtar tillbaka etc men egentligen inte berättar något om de platser som de besökt blir det ganska trist att läsa. Allsidiga beskrivningar av både det som är bra och mindre bra tycker jag personligen ger mest. Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men visst är det kul med hyllningskörer också! Jag är glad över att nyss ha hittat gruppen "Black Liquorice Appreciation Society", bara för att kunna... hylla (helst salt) lakrits! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
FB är kanon för oss nu när min son är i USA. För bilder osv.
![]() Kul med vänner och att man kan hitta gamla vänner el arbetskamrater man inte sett på länge. Även kalimeramedlemmar. Lotta |
|
||||
|
||||
![]()
På FB finns ju grupper som passar alla, själv har jag skyndsamt anslutit mig till gruppen "Sluta särskriv". Fast egentligen tycker jag mest de är roliga, speciellt när innebörden blir en helt annan.
Kom helt osökt att tänka på Grekland då jag i FB gruppen läste ett exempel om mörkhårig man, mörk hårig man ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Givetvis har jag inte mitt riktiga namn utsatt någonstans, och enbart mina FB-vänner, vilket är fyra stycken, har tillgång till min profil. Ser inget större hot med Facebook än med vilken annan community som helst. Och att jag är med där hindrar mig inte från att lämna datorn och leva ute i den "riktiga" världen också.... ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Karin,har dom ingen Remosgrupp där
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, har inte haft tid att leta efter någon.
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Grupper om grekisk musik finns det i alla fall
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gick med i den öppna Karpathosgruppen och vad hittade jag där om inte en alldeles egen grupp som behandlar allas vår Sakis på Acropolis... den heter givetvis Fantastic Ladies!
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Ett tips innan man registrerar sig på Facebook kan vara att läsa dagens (071025) nummer av Metro, alternativt artikeln i DN. Kan inte nog betona vikten av att läsa igenom hela avtalet innan man registrerar sig på olika sajter och vid nedladdning av "gratisprogram"...
Ni som redan registrerat er får trösta er med att ni är värda 286 USD i reklamvärde i alla fall. Vardera... R ![]() |
![]() |
|
|