|
|||
|
|||
Kalimera bättre än Travelpix
Har varit inne på en sajt som heter Travelpix.nu och där finns också forum, för bl.a. Grekland.
Men det är uselt, här är ju toppenbra. Jag har varit medlem här förut, men kunde inte fortsätta då jag inte längre hade mailadress via jobbet. Och man kunde inte ha Spray- eller Hotmail som mailadress då. Men nu kan man det, så nu är jag medlem igen. Tjoho, jag är jätteglad |
|
||||
|
||||
Sv: Kalimera bättre än Travelpix
Tillbaka till det bästa forumet om Grekland.
|
|
||||
|
||||
Travelpix är inte en bra sajt när det gäller Grekland. Men när vi skulle åka till Tunisien och även Egypten var den ganska bra. Jag tror att de som undrar över Grekland har upptäckt Kalimera och håller sig den här jättebra
sajten. Kalimera är bäst!!! /Kerstin |
|
|||
|
|||
Att tonen här oxå måste vara civiliserad är väl ett bevis för att vi greklandsälskare är trevligare (o mer sansade ) än många andra.
Inga elaka påhopp o annat trist förekommer här o då kan ju forumet användas till vad som är syftet för den: att informera o informeras om ett gemensamt ämne: Grekland |
|
|||
|
|||
Citat:
Välkommen tillbaks! Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
O det var det jag menade, bra moderator som stämmer i bäcken, innan det totalt spårat ur, alt. bidrar själv till problemen Det ska bli så kul o det suger i greklandstarmen så fort jag ser bilder o läser inläggen Vill resa nuuuu. |
|
|