Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-08-20, 21:19
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Sjöbo
Inlägg: 1 452
Standard Ett år i dag !

Bokade resan till Kreta för ett år sen. Nu är det bara 9 dagar dit och i morgon går jag på semester.Jobbat hela året och nu börjar snart sommaren för oss på Kreta och haft Kreta som morot hela tiden.Det ska bli så underbart med semester så i morgon kl 14:00 går jag. Sen börjar planeringen riktigt på alvar fast den har suttit länge inne men snart är vi ju där.Fina tips från alla som är sparade och nu ska dom skrivas ut. Hur har ni det alla andra som oxå snart får resa till Grekland ?

Birgitta 63 som längtar till 30 /8 kl 12:30
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-08-20, 22:25
Kastass avatar
Kastas Kastas är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2006
Ort: Östersund
Inlägg: 714
Standard Sv: Ett år i dag !

Jo då samma här resan köptes som vanligt nästan för ett år seda. Vi satt då och spånade frugan och jag om att bo inne i Pythagorion. Har alltid bott en bit utanför förr om åren. Ok det blev ett hotell i Pythagorion detta året för att prova bo centralt.Så kom då smällen den 6 Maj bröt jag foten väldigt illa. Så det var nog en tanke bakom att vi skulle boka ett hotell centralt. Men skall bli så jäkla skönt att komma iväg. Med kryckor och specialstövell. Men med ett jäkla bra humör.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-08-20, 22:36
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Sjöbo
Inlägg: 1 452
Standard Sv: Ett år i dag !

Typiskt att foten var i vägen . Men som du skrev " ett gott humör förlänger livet ". Har man rätt tänk så bli det bra i slutändan .
Birgitta 63
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT