![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns ju en tråd för fotboll, så varför inte.....
![]() Skall bli spännande att se hur det går för Frölunda i kväll. // Helén som i lördags i strålande sol valde ishallen och tittade på J-18 Grums-Växjö |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sven - som egentligen föredrar fotboll och tycker hockeysäsongen är alldeles för lååååååååång |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller med dig Zappa
![]() Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Malin - som självklart tror att Färjestad vinner i år ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-09-15 klockan 18:08. |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas förstås på att Linköping ska vinna i år. Det känns som det är deras tur nu. Så nära förra gången
![]() ![]() Jag tycker att hockey är mycket roligare än fotboll, speciellt med tanke på vad östgötarna presterar i fotboll. ![]() //Ingela |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Nyss hemkommen efter 2 underbara veckor på Anafi och inte alls förberedd på att elitserien startade. MoDo kommer att vinna iår (säkert tips) !
Jag har en liten rolig historia att bjuda på från Anafi med ankyning till hockey (dock inte svensk): Vi träffade där en grekisk herre som snorklade mycket och han tog med mig på en otrolig simtur och visade Anafis allra bästa dykställen. När vi pausat på en strand så började vi prata om hobbies och fritidsintressen. Jag sade att jag gillade ishockey och då berättade han att han bott 3 år i Kanada för att komma närmare sin bror. Hans brors barn heter Tom Kostopoulos och spelar i Montreal Canadiens! http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Kostopoulos Så även i Grekland kan man snacka hockey!!! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Sven |
|
||||
|
||||
![]()
Det är bara att gratulera HV och be Frölunda att skärpa sig, det såg ju så bra ut i början
![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Det är bara att konstatera att Brynäs nog aldrig varit så nederlagstippat som inför denna säsong. Jag skulle bli överraskad om de klarar sig kvar. Utan en spelare som Pavel Brendl som trots lite "bad-boy-stämpel" på sig gjorde många mål i fjol, så tror jag det blir Allsvenskan nästa för Gävles stolthet.
Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén- som tycker att tabellen skall vändas upp och ner när man läser den. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Trodde att det skulle handla om hockey,men det var bara en som trodde på Mo-DO!!!!! Sveriges charmigaste och bästa lag. Vänta bara ![]() aake |
|
|||
|
|||
![]()
Hallå....
Det finns bara ett lag och det laget heter TIMRÅ |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Måndag 29/9, Brynäs-Modo 5-4................ Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här är det Leksand som gäller. Frölunda i Elitserien förvisso, men inte om Leksand går upp igen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hade varit roligt om Leksand kom till elitserien, fast inte på bekostnad av Frölunda
![]() Martin- varför så stort Göteborgsfan? (inte för att det gör mig något, jag är bara nyfiken) // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Ny vinst idag med 6-2 för Leksand.
![]() ![]() (jo du Hellen.. det var så att när mina föräldrar skiljdes 1999, träffade min mamma en ny vars släkt bor i Lindometrakten.. så blev lite "smått" påverkad och Blåvitt blev mitt lag ![]() Senast redigerad av martinifk den 2008-10-02 klockan 00:28. |
|
||||
|
||||
![]()
Frölunda visade igår att de kan spela!
![]() ![]() Vilken klass-skillnad på domarna, fram för proffsdomare i svensk hockey! // Helén |
![]() |
|
|