![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det datum som jag häromdagen inte lyckades boka med Sterling finns inte kvar längre. Så jag är just nu glad över att jag inte hann boka. Vi tänkte boka onsdagen den 17 juni och hade alltså istället fått ändra till söndagen den 21 juni. Ganska stor ändring av flytid får man nog säga.... Vi tänkte boka vår hemresa den 1 juli. Den finns kvar men har fått en sen avgångstid plötsligt. Carina Senast redigerad av CarinaN den 2008-10-09 klockan 13:51. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja, jag har också sett det, inte alls så bra tyvärr. Och dina frågeställningar är verkligen valida! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Det verkar helkonstigt alltihop. Undrar om de som plötsligt fått så drastiskt ändrade avgångstider har fått info om det, via mail eller liknande? Och, som sagt, konstigt att de går in och gör så stora förändringar bara någon vecka efter att de släppt sina sommarresor.
Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Ja jisses!!Vi hade bokat till Chania i aug .och den gick på kvällen nu går den på morgonen kl.9!!!Måste ju åka ner på fredagen och övernatta då vi bor i Luleå!!Även hemresan har dom ändrat kommer till Stockholm kring 18.00 inga flyg till Luleå en Löradag kväll....Skitsurt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med dig Emy. Oftast känner jag mig glad om det bara blir en övernattning på Arlanda. Höstens resa klarade vi utan övernattning men vid vinterresan får jag en natt på Rest and Fly vid hemkomsten. Tvingas dessutom resa till Arlanda många timmar innan flyget går därifrån tack vare att inget bolag längre flyger på en lördag em från Umeå. Känner mig ändå tacksam över att ha möjlighet att resa och ett yrke fritt från varsel.
![]() Eva |
![]() |
|
|