|
||||
|
||||
Bra bok om grekisk natur
|
|
||||
|
||||
Sv: Bra bok om grekisk natur
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
En av fördelarna med Träd och myter i Greklands övärld är - förutom det braiga innehållet och de fina bilderna - formatet, den är häftad och väger lite. |
|
||||
|
||||
Citat:
Beställde även den här "På resa med Herodotos" när jag ändå skulle betala frakt . Någon som läst den? Senast redigerad av ChrBra den 2008-02-15 klockan 14:51. |
|
||||
|
||||
Precis sådan här bok har jag längtat efter! Beställde den bums
Tack för tipset, Janne! Ivi |
|
||||
|
||||
Jaa, tack för tipset, säger jag också! Gick genast in på Bokus och beställde. Den ska verkligen bli rolig att läsa! Synd att det är sju månader till greklandsresan bara. Ser fram emot att få botanisera där igen.
|
|
||||
|
||||
Hustrun beställde genast boken. Den kom i går. Läsvärd, tänkvärd samt med ett helt nytt perspektiv på Grekland. Rekommenderas å det varmaste.
Vi gav 129 Sek inkl frakt på Adlibris. ISBN: 978-91-85421-03-9 Lisbet Palmgren och Kurt Gordan har författat och tagit alla bilderna. Arne och Hustrun |
|
||||
|
||||
Citat:
Abi |
|
||||
|
||||
Bokus lyckas inte hitta boken har nu avbokat min order där och hoppas att Adlibris har större framgång annars
|
|
||||
|
||||
Citat:
Abi |
|
||||
|
||||
Citat:
//Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
Det kommer inte att råda brist på läsning under årets luff då som nämnt ovan "Illusionisten" och "I skuggan av en liten Ouzo" redan ligger hemma. |
|
|||
|
|||
Tusen takk for tipset - for alle bøkene. De blir innlemmet i årets 'sommerbibliotek', sammen med Admiralas bok.
|
|
||||
|
||||
Tack för rekommendationen. Tur att den fortfarande fanns kvar! Jag skulle även vilja ha en liknande bok beträffande blommor, örter etc.
Det blir ju lite kul, när man tillbringar mycket tid i Grekland som jag har möjlighet att göra att man snart märker att man nästan hamnat på barnnivå igen. Vad heter den blomman, går de där bären att äta eller går den fisken att äta. I Sverige vet man ju allt det där, ja åtminstone nästan, eller hur. lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
Det skulle jag också vilja ha, det finns, men tyvärr inte på svenska.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Lefteris som lever |
|
|