|
||||
|
||||
Kretensisk musik i tv
Janne, jag vill inte bryta mot våra regler på Kalimera, gör jag det det ändå så får du ta bort den här tråden.
Musik från Kreta är ju speciell och alla gillar den inte men undertecknad är en stor fan. Själv har jag träffat många av de stora nu levande men även en del av dem som avlidit de senaste åren, som ex Naftis och Tsimakis. Den som är intresserad kan försöka hitta Kontilies TV som sänder musik och tv över nätet. kontiliestv är ett bra ord i sammanhanget. Ursäkta om jag felar! lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
Sv: Kretensisk musik i tv
Inte tycker jag du gör något fel Lars.
Det där är ju kultur. Att den sedan kommer från Kreta gör ju inte saken sämre. Jag ska i alla fall kolla om jag får det att fungera. Ha det bra i övrigt. Uffe HaHa jag lyckades. Det är bara det att helt plötsligt fick jag hemlängtan! Senast redigerad av UlfWiman den 2008-12-29 klockan 11:34. |
|
||||
|
||||
Sv: Kretensisk musik i tv
Tack för tipset Lars! Är också ett stort fan av musik från Kreta. Lyssnar ofta på olika radiokanaler från Kreta när jag är ute på nätet och då mår man bra. Kul att man kan se bilder till musiken nu!
/Marco |
|
|