|
|||
|
|||
Sv: Fototävling 2008
Önskar detsamma!!!
|
|
||||
|
||||
Den tävlingen börjar ungefär när bilderna från stora fototävlingen publiceras, någon gång efter trettonhelgen.
|
|
||||
|
||||
Undrar bara om bilderna som redan skickats in till "kalimera was here", visst är de med i den tävlingen..som startar snart?
Annars har jag nog missuppfattat det hela! |
|
||||
|
||||
Dom bilderna är inte med i den tävlingen.
Riitta |
|
||||
|
||||
jasså, det var ju synd. min bild var tänkt att vara ett bidrag till den tävlingen!!
tyckte jag läst att man skulle skicka in även till den.... |
|
||||
|
||||
Tyvärr Ioslina så är det samma regler i den tävlingen, bilderna får inte ha varit publicerade tidigare.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Om man har ett motiv från samma ställe/situation men från en annan vinkel än något man publicerat tidigare - är det ok eller var går gränsen En annan har ju inte lyckats komma iväg på ett tag men gillar tävla Mvh! |
|
||||
|
||||
Vad synd! Trodde det var till tävlingen jag skickade in! får se om jag hittar ngn bra bild igen...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
God fortsättning på er ALLA.
Nu är det Nära?? eller? alla helger är passerade även trettondagshelgen. Marie & Thore |
|
||||
|
||||
På måndag börjar publiceringen av vinnarbilderna, så ni får ha ännu lite tålamod.
|
|
||||
|
||||
Vi väntar otåligt!! ska bli spännande att se vad vi alla röstat!! ifall det är lika som en själv tycker!
|
|
||||
|
||||
Nu är det dags att skicka in tröjbilderna. Ni har fram till den 25 januari på er.
|
|
||||
|
||||
Även jag väntar med spänning, det ska verkligen bli kul att se vilka bilder som blivit framröstade som de 10 bästa i varje kategori.
|
|
||||
|
||||
Väntar nu med spänning. Hur ska jag klara helgen ?
En fördel är att jag nog aldrig längtat så till en måndag..... /Homeros |
|
||||
|
||||
I morgon är det väl dags för dom bilderna som blev nr. 10 på fototävlingenDet skall bli kul
Riitta |
|
|