![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har läst i något brev om kalimer t-shirt och kalimera linnen. Var och hur köper jag dessa plagg.
|
|
||||
|
||||
![]()
T-shirts och linnen
© Text & Bild: Janne Eklund / KALIMERA För tillfället går det inte att köpa t-shirts eller linnen. Vi meddelar på Kalimera när butiken är öppen igen. Janne/Kalimera Har markerat och kopierat in din info här, går det bra Janne?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
....passar på att vara "kalimera sekreterare" när man är hemma och är dunder snuvig!!...har sagt det förr, kalimera är bra att ha som sällskap vid förkylningar!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer helt!
Lissi - febrig och snorig på sin lediga dag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ursäkta men dumma frågor från en amatör, men varför är jag flyttad
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan sälja ett linne eller två i storlek medium färg svart eller blå. Har fler än jag behöver.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Finns det någon chans att det kommer tröjor och linnen till försäljning före april/maj? Hade tänkt mig att ge bort i present före vår resa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi flyttar i regel trådar som handlar om en specifikt ämne om det finns ett mer lämpligt forum för tråden. I det här fallet var ämnet om Kalimera och då är det bättre om tråden ligger under Om Kalimera.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då får man alltså snåla på användandet av de tröjor som man köpt och har kvar! Trist!
Har jag missat någon färg? Jag har vit, grå, blå, gul, ljusblå Kalimera t-shirts och svart Kalispera t-shirt! Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar för det erbjudandet Janne
![]() ![]() Yeasouuffe ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur skall detta gå om du slutar med tröjorna
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har precis mailat iväg vår beställning
![]() Moster ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Även jag var tillräckligt snabb. Beställningen på linnet bekräftad och betalningen skickad
![]() HÄRLIGT, de bästa linnen jag haft... Hoppas VERKLIGEN att nya varianter dyker upp så småningom. TACK för allt besvär så länge Janne ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har aldrig i hela mitt liv känt behov av ett Kalimera-linne. Inte förrän nu när jag insåg att de höll på att ta slut!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tjohoooooo! Fick ett stort brevpaket i lådan idag!! Nu så kan man vara lägligt klädd vid sena bouzoukikvällar. Dumt att jag inte köpte alla svarta XXL t-shirts som fanns kvar
![]() Tack Janne o Camilla Hälsningar Moster och Yeasou ![]() |
![]() |
|
|