Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-02-22, 21:35
Rojo72 Rojo72 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Baseballträ till SAS datahall?

Alltså nu når frustrationsnivån nya, hittills okända höjder. Någon som kan slå SAS datahall med häpnad med ett juste baseballträ?

Har hittat flyg från Karlstad till Aten t.o.r för 2300 spänn.... åsså skickar siteskiten upp en "sidan kan inte visas" precis när bokningen ska bekräftas????

/Roger
Svara med citat
Gammal 2009-02-22, 23:43
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Baseballträ till SAS datahall?

SAS hemsida verkar ju vara stabil som en skallerorm, jag tittade in en dag tidigare och då gick det inte att komma in på nånting på sidan. Man kan ju fundera hur de har råd att ha en hemsida som fungerar så dåligt, de tappar garanterat kunder på det, mej har de tappat en gång tur - retur Umeå - Arlanda.

Mvh Janérik
Svara med citat
Gammal 2009-02-23, 16:28
Rojo72 Rojo72 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Baseballträ till SAS datahall?

Hej Janérik!

Jodu... för att inte tala om alla problem som blir för oss som reser första delen med Skyways. Oftast 500-1000 SEK billigare att boka resan i respektive bolag än allt hos SAS. Detta känns inte så aktuellt i detta fall dock då priset blev kanon och jag itne har lust att släpa på ryggan på Kastrup.

Hur som helst funkar sajten idag igen (ja, jag kollade från tre olika PC i tre olika nät med samma dåliga resultat igår...) , bokat och klart, Aten här kommer jag!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:43.