|
|||
|
|||
Baseballträ till SAS datahall?
Alltså nu når frustrationsnivån nya, hittills okända höjder. Någon som kan slå SAS datahall med häpnad med ett juste baseballträ?
Har hittat flyg från Karlstad till Aten t.o.r för 2300 spänn.... åsså skickar siteskiten upp en "sidan kan inte visas" precis när bokningen ska bekräftas???? /Roger |
|
||||
|
||||
Sv: Baseballträ till SAS datahall?
SAS hemsida verkar ju vara stabil som en skallerorm, jag tittade in en dag tidigare och då gick det inte att komma in på nånting på sidan. Man kan ju fundera hur de har råd att ha en hemsida som fungerar så dåligt, de tappar garanterat kunder på det, mej har de tappat en gång tur - retur Umeå - Arlanda.
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
Sv: Baseballträ till SAS datahall?
Hej Janérik!
Jodu... för att inte tala om alla problem som blir för oss som reser första delen med Skyways. Oftast 500-1000 SEK billigare att boka resan i respektive bolag än allt hos SAS. Detta känns inte så aktuellt i detta fall dock då priset blev kanon och jag itne har lust att släpa på ryggan på Kastrup. Hur som helst funkar sajten idag igen (ja, jag kollade från tre olika PC i tre olika nät med samma dåliga resultat igår...) , bokat och klart, Aten här kommer jag! |
|
|