|
||||
|
||||
ERT Sat
Jag upptäckte häromdagen att jag kan se den grekiska tv-kanalen ERT (konstigt nog bara analogt, inte digitalt). Är det någon som har några tips på program som kan tänkas passa om man kan lite lite grekiska men gärna vill lära sig mer? Textade program går också bra, liksom program på engelska så klart. Jag har tittat på ERT:s hemsida men där fanns inte så mycket information.
Ruby |
|
||||
|
||||
Sv: ERT Sat
Ert Sat brukar bjuda på bra musikunderhållning på lördagskvällarna och imorgon sänder kl 22.30 (lokal tid) ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ och kvällens gäst ska om jag inte läst alldeles fel vara Laurentis Maxairitsas
//Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
Men snart ska vi minsann inhandla en ny, fin Europaparabol med fyra huvuden, så då ska jag OCKSÅ kunna få njuta!!! Bara alla kablarna blir färdigdragna här hemma... Karin grön av avund Senast redigerad av karinafp den 2005-09-17 klockan 09:04. |
|
||||
|
||||
Inte du också Jag vill också ha
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Marianne |
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby |
|
||||
|
||||
Citat:
Musikprogrammet jag tipsade om är ungefär som "Här är ditt liv" som gick på SVT för några år sedan - Soffsittning och småprat med kvällens gäst samt inbjudna som har anknytningar till han/henne och givetvis med musik där emellan. Tror att även om man inte är musikintresserad så kan småpratet runt huvudpersonen ändå vara intressant att lyssna på och dessutom bra språkträning //Zanét |
|
|