|
||||
|
||||
Frustrerad !!!
Under denna sommar har vår dator fått fnatt till och från . Precis när man har börjat vädra morgonluft, så har nästa motgång kommit, framför allt med dessa ideliga låsningar mitt i programmen. Nu börjar vi ge upp! Det är nog så att datorn ska resa till datorhimlen, gammal är den ju...
Den där reseberättelsen från Rhodos-Karpathos i försäsong passar nog ganska bra att inviga vår nya dator med, som förhoppningsvis kommer med tomten till jul... vi har varit snälla...svurit endast åt datorn Det märkliga i allt detta är att det sällan har blivit krångel med låsningar t.ex., då jag har besökt Kalimera...fattar ingenting Ivi |
|
||||
|
||||
Sv: Frustrerad !!!
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
IT-magi ja, många är dessa stunder, då man skulle ha velat ha det där trollspöet, som skulle ha gjort datorn frisk igen, men nu är den nog allvarligt sjuk ivi |
|
||||
|
||||
Frustrerad är bara förnamnet när datorn krånglar!
Min la av helt men tack vare generös son är jag nu med ny dator Efter lång tid utan var jag ju bara tvungen att köpa biljetter till Aten som plåster på såren Lisa |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Verkar gå något slags dator-krasch-virus...hehe..för min dator har oxå gett upp nu , moderkortet är helt kaputt..köpa nytt kostar minst 2600 + att man då ska anlita en person att göra jobbet (är själv inte tillräckligt teknisk för det).
Så idag blir det en promenad till en av stadens datorbutiker för inhandling av ett stycket dator modell bärbar. Sedan är det väl bara att hålla tummarna för att "dumburken" fungerar som den ska. Men som tur är funkar hårddisken så den ska ommodifieras till en liten back-up server. (Just in case...). /Sussan |
|
|