|
|||
|
|||
Gurglmumph ?
Har via internet beställt hem några såna där flytande grekiska artiklar som finns på flaska o är gott till kaffe o en cigar.
Ska bli spännande o se om det fungerar med leverans o allt. Fungerar det blir det: Fungerar det inte så blir det: gurglmumph Tommy |
|
|||
|
|||
Sv: Gurglmumph ?
Spännande! Vill höra hur det går... detta är ett ämne som alltid intresserar, eller hur?
Gita |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Ja, från ett grekiskt företag som säljer en del andra smaskiga grekiska produkter med via nätet. Tommy |
|
|||
|
|||
Og dette er noe bare dere svensker kan gjøre fordi dere er EU-medlemmer, eller...? Hvordan foregår det med toll/tull o.l.
Uvitende hilsen fra Xristina |
|
||||
|
||||
Citat:
Låt oss återupprätta unionen, eller starta hjälpprojektet "Olja mot sprit" så att vi alla får nåt värmande till vintern. //PO - |
|
|||
|
|||
Olje mot sprit høres ut som en glittrende idé! Tror jeg må foreslå det for den nye regjeringen som tiltrer mandag!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Hur det är med tullen och eu eller ikke eu har jag noll koll på Men det ska bli intressant och se hur det blir med den detaljen oxå när det här experimentet är klart Fraktkostnaden inom EU för beställda varor är dock densamma för EU-länder samt andra europeiska nationer. Ska du ha webb-adressen ? Tommy |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag me´ vill ha adressen. Fast.......jag kommer ännu inte att ge mig på att beställa ngt. Är fortfarande stor supporter av statliga monopolet osv. osv. men avvaktar EU-beslutet i detta intressanta ämne. Hasse |
|
|||
|
|||
Citat:
Gita |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Jag skulle oxå vara tacksam för adressen.
Men du Tommy, det är väl inte den hemska "Zipporon" eller hur det nu stavas!? Hälsar Ann PS Jag fick smaka en god hos Camaron på Sifnos. |
|
|||
|
|||
Citat:
Det måste ha varit för det var på Camaron,va Tommy |
|
|