|
||||
|
||||
Repris... =D
Inte kunde jag låta bli! Nu är höstresan bokad... Jag som skulle stanna hemma. Åker den 29 september och blir borta en vecka =D
/Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Repris... =D
GRATTIS
Riitta |
|
||||
|
||||
Tack, Riitta!
Du vet hur det är... Det var ett kanonpris på resan och då är det ju SÅ LÄTT att trycka på knappen! Och tåget, Sundsvall-Arlanda T&R, blev bara 44 kr dyrare än vad jag brukar betala. Så nog var det läge att boka! Nu ska jag bara få ihop semester/annan ledighet så att det räcker och sen ska jag bara njuta! /Eva |
|
|||
|
|||
Ja visst är det LÄTT:..både att inbilla sig att "i år blir det nog ingen resa" och sen veckan efter fundera.."Varför inte då?" ..och så har man klickat på knappen igen.
Jag som arbetslös med bara timvikariat kan ju i o f åka när jag vill men det blir ju så himla dyrt när hela veckan blir helt inkomstlös....Semestern har man ju lön på i alla fall. Nu har jag sökt ett jobb som innebär att OM jag får det så blir nog min resa inställd om inte chefen är VÄLDIGT förstående...men då tar Claes över biljetten om man kan göra så mot ombokningskostnad. Det blir en tuff vecka i så fall för mig att veta att HAN är där och inte jag, men bättre än helt brända biljetter. Ha en helt underbar resa Ewa. Visst är det härligt med öar man bara inte kan vara utan Lissi |
|
||||
|
||||
Jag var nästan där idag, knappen lyste så fint, men jag tvekade och och det blev ingen resa. Ska leta upp knappen i morgon igen och hoppas på bätttre tur då.
|
|
||||
|
||||
Förstår att det känns härligt Eva.
Sitter själv och blänger på knappen varje dag. Vi har ju egentligen redan bränt årets Greklandskvot, men abstinensen finns ju där ändå. Tid finns tillgänglig andra och tredje veckan i augusti. Börsen säger NEJ NEJ, hjärtat säger JA JA, och hjärnan säger njaaaa kanske, vi får se om det dyker upp något riktigt idiot-pris. I så fall slår vi till. Så nu sitter jag här och glor på knappen varje dag. Ha en trevlig resa! Mats |
|
||||
|
||||
Citat:
Alltså Mats, det låter precis som nåt jag hade skrivit. Precis så är det för mig oxå. Jävlar vad dessa knappar kan hypnotisera en och man har ett veritabelt krig inom sig som du beskriver så fint där JA och NEJ och NJAAA genomkorsar en på alla håll och kanter så man blir rent knollrig. Det är ju såååå lätt att trycka till med åtföljande känslor av belåtenhet, förväntan och gnagande Ågren för vad man ställt till med....igen. Eva, tyvärr ses vi inte vi åker hem den 24 september. Snyft.... Agge - Som räknar ner, 52 dagar kvar! |
|
||||
|
||||
Citat:
Så synd(!) att vi inte hinner ses i höst! Det hade varit så roligt! Men kanske nästa resa... :-) Jag spanade efter dig i maj/juni när vi där. Den här gången åker halva styrkan ner redan den 22 sept, bl.a. Inger, och den 29 kommer Ingwor och jag. Janne: Hur har det gått med tryckningarna? Har du fått till det ännu? Mats: Rätt vad det är så dyker den upp - resan som man bara inte kan låta bli att boka! Och då gäller det att trycka fort innan någon annan snor den. Då hjälper det inte vad hjärnan säger utan bara hjärtat... =D Och vem kan väl motstå sitt hjärta?! /Eva |
|
||||
|
||||
Trevlig resa Agge!
Citat:
Mats |
|
||||
|
||||
Inte än, men det börjar rycka allt mer i fingret.
|
|
||||
|
||||
Förstår det... Inte lätt att hålla igen när det bara lyser emot en! /Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi sees i september! Astri |
|
||||
|
||||
Har egentligen inget att göra i denna tråd eftersom jag inte kan trycka på någon knapp. Har inte möjlighet att resa. Men Janne, tryckte du?
/Anne |
|
||||
|
||||
Citat:
Leif och jag längtar efter att få sitta på Ritas på Telendos med dig och Ketil och Eva igen. Ska bli så underbart. Tur att vi tryckte på rätt knappar så vi är på plats samtidigt. Agge - Som nu räknat ner till 58 dagar! |
|
||||
|
||||
Citat:
Astri |
|
|