|
||||
|
||||
Sv: Kalimeraträff i Norrköping?
Citat:
Har "alla" meddelat dig vad som ska beställas till maten? Jag funderar på om jag ska skriva till dig eller är det kanske enklare att ringa direkt till restaurangen och meddela vad man ska beställa? Enigma |
|
||||
|
||||
Enigma.. och Rojna..
Jag tänkte så här.. att jag ringer själv till Athena och talar om vad vi i mitt sällskap vill ha att äta. Varför ska en person ansvara för det? Det kan säkert var och en av oss göra på egen hand. Eller hur.. //Monica S |
|
|||
|
|||
Jag håller med Monkan, vi ringer själva. Har svårt att sms:a de svåra namnen på maträtterna samtidigt som du Ronja inte behöver ta på dig allt. Det måste räcka med att ringa i början av veckan? Vi syns den 23:e alla östgötar som kommer då.
//Ingela |
|
||||
|
||||
Citat:
Enigma Senast redigerad av Enigma den 2010-04-16 klockan 20:12. |
|
||||
|
||||
Citat:
Enigma |
|
||||
|
||||
Citat:
Hälsningar Enigma |
|
||||
|
||||
Hej !
Kom precis hem efter en hektiskt helg och såg nu vad ni skrivit och det blir jätte bra att ni ringer själva och beställer vad ni vill ha att äta Athenas nr: 011-18 61 01 man kan ringa mellan 16-22, lörd 23. Snart gäller det Mvh Ronja |
|
||||
|
||||
Hej.
Jag ringde i dag och beställde mat till Peter och mig. Mannen jag pratade med var lite irriterad över att vi inte gjorde beställning för alla på en gång. Han frågade känner ni inte varandra ??. när jag förklarade att vi inte gör det, men att vi alla älskar Grekland, så sa han "jag har tagit emot beställningen" och att vi var välkomna på fredag. Det ska bli jätte trevligt att träffa alla som kommer. Vi ses Häls Kristina och Peter. |
|
||||
|
||||
Nu börjar det ju närma sig till den historiska träffen, ska bli jättekul att träffa alla! Ska ringa och beställa mat imorgon för min del.
Hörs på fredag kväll. |
|
|||
|
|||
Nu är även min beställning gjord. Vi syns på fredag.
//Ingela |
|
||||
|
||||
Kul att vi blev så många.. 17 pers...
Ses på fredag. Kameran får följa med mig då.. kan ju bli några fina bilder.. //Monica |
|
||||
|
||||
Vi ses i morgon.
Enigma |
|
||||
|
||||
Hej.
Eventuellt kommer Peter och jag 5-10 minuter sent. Jag arbetar i Eskilstuna den här veckan, och det kan bli problem för mig att åka hem lite tidigare. Bra att Monika tar med sig kameran Men vi kommer. Häls Kristina |
|
||||
|
||||
Ha så kul i morgon! Vi kommer att tillbringa helgen i Linköping men har inte möjlighet att slita oss loss. Annars hade det vara kul att jämföra en Skåneträff med en Östgötaträff. Misstänker stora likheter med tanke på det som förenar oss.
|
|
|||
|
|||
Jag vill bara tacka alla för en jättetrevlig kväll. Det här måste vi göra om, och då ska vi snacka mer fotboll Martin.
//Ingela |
|
||||
|
||||
Absolut Ingela.. det här måste vi göra om. Tack alla ni som kom..
Men fotbollen lämnar jag gärna över till er två.. Bilder kommer när jag hinner med att lägga in dom här. quote=Getty;203191]Jag vill bara tacka alla för en jättetrevlig kväll. Det här måste vi göra om, och då ska vi snacka mer fotboll Martin. //Ingela[/quote] |
|
||||
|
||||
Tack alla för en mycket trevlig kväll och instämmer med andra att det här bör göras om.
Enigma och Anders |
|
||||
|
||||
Jag har nu lagt in några av de bästa bilderna från vår Kalimeraträff på Athena den 23 april. De ligger under nätverk - bilder&album.
http://www.kalimera.nu/forums/album.php?albumid=401 Ha de gott.. |
|
||||
|
||||
Ja, nu var det ju en månad sen på ett ungefär. Men iaf, va en mycket trevlig kväll! Klart det SKA pratas mer fotbolldå, Getty.
Du får också gärna delta Monkan.. Roligt att se bilderna från träffen! 12timmar kvar till planet lyfter mot KRETA... |
|
|||
|
|||
Missade helt kalimeraträffen i april. men det kanske kan bli en ny i höst?
|
|
|