|
||||
|
||||
Irriterande
Har nu försökt boka biljetter då Olympic via mail!
Tydligen fyller jag i fel någonstans för detta går inte så bra Kanske får satsa på att det finns biljetter och köpa på flygplatsen när jag kommer till Aten Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Irriterande
Du får kanske ringa dem istället. När de tog över Ikaria-linjen i somras gick det inte heller att boka via nätet fast man fick upp alla uppgifter. Ringde till sist och hamnade hos en trevlig gosse i Aten som meddelade att "det går inte att boka den linjen via Internet". Han ordnade bokningen snabbt och smidigt och bekräftelsen med tillhörande e-ticket kom medebums på e-mailen.
Celbe |
|
|||
|
|||
Et reisebyrå kan fikse det også.
|
|
||||
|
||||
Man har väl blivit för datorberoende och glömmer att det finns ju fortfarande resebyråer Tack för påminnelsen
Riitta |
|
||||
|
||||
Hej Riita, bokade flera inrikesresor med Olympic för mina resor nu i början av av sept. Allt fungerade perfekt. Tom på avgångarna höll man tiderna. Och billigt är det.
|
|
||||
|
||||
Nu har jag varit i resebyrån och har alla biljetterna i hand
Riitta |
|
|||
|
|||
Jeg var inne på OLYMPIC AIRs nettside for å booke billetter Athen-Syros-Athen i oktober. Jeg skrev inn avreise- og hjemreisedato og klikket på "neste", men fikk bare opp en ny side hvor det står "Finner ikke websiden". Har andre det samme problemet?
Vennlig hilsen Stephan |
|
||||
|
||||
Nej,så var det inte! Jag fyllde nog bara i någon uppgift fel och fattade inte allt hur man skulle göra
Riitta |
|
|