|
|||
|
|||
När släpper Norwegian flygbiljetter till sommaren 2011?
Är det någon som vet när Norwegian släpper sina flygbiljetter till sommaren 2011?
|
|
||||
|
||||
Sv: När släpper Norwegian flygbiljetter till sommaren 2011?
Jag vet inte när Norweigan släpper sina biljetter för sommaren. Men är du ute efter billga biljetter till Grekland så finns Malev som flyger via Budapest till Aten tur o return för 1239:- (17 juni-2 juli) . Jag har själv aldrig sett så billiga priser, från Göteborg. Nu flyger Malev också från Stockholm, men därifrån vet jag inte vad priset är.
Tobbe |
|
||||
|
||||
Hej
Dom har gjort det. Satt och titta på jobbet såg att SAS hade Arlanda - Aten 9/7-6/8 för 1400 tor måste boka när jag kommer hem var min tanke tji fick jag . Då var det slut på det roliga dom hade sålt ut sitt mål av resor. Lolis |
|
|||
|
|||
Hej!
Har precis bokat biljetter för nästa sommar!!!!! Vi åker den 11 juni med SAS, Arlanda direkt till Aten och hem den 27 juni från Santorini till Arlanda med Norwegian. Totalt 6000 kr för 4 personer. Ett bra pris tycker jag, eller? Det är i vilket fall skönt att veta att man kommer iväg och nu kan planeringen börja. AnnaÖrebro |
|
||||
|
||||
Citat:
Trevlig helg! Lena |
|
||||
|
||||
Så klart du blev, kan ju hända att de som gör det blir sugen på nån annan resa, bra pr-trick
|
|
|