![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Kalo orexi Kikh, zuccinikaka har jag fått ett par gånger och det är riktigt riktigt gott så jag förstår att alla vill du ska ta med den.
Jag hoppas det är blåsigt så att ni flyga med lite drakar, fast vädret ser ju inte så kul ut. Kalh Sarakosth lars Kriti stin kardia mou Senast redigerad av lars den 2011-03-07 klockan 16:20. |
|
||||
|
||||
![]()
Är det någon som känner den lilla kirian?
lars Kriti stinkardia mou http://0.tqn.com/d/greekfood/1/0/m/X/ladysarakosti.jpg |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet att Chania är en stor stad, och att den är större än Rethymnon. Det jag menar är att det är ett större grekiskt folkliv i centrala Rethymnon (tack vare universitet) i april än vad det är i centrala Chania, som är mer turistiskt än Rethymnon, och det är inte så många turister i Chania den tiden på året.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det låter logiskt janne men jag upplever det inte riktigt så. Alla skall in till städerna och handla, man äter, man fikar, man pratar, man skall till marknaden,in till kyrkan, trafikkaos etc etc. Man undrar varifrån alla människor kommer men som sagt byarna runt städerna ligger tätt.
Jag trodde också att det skulle vara lugnare till påsk och till jul men aj vad jag bedrog mej. Det är väl de gånger på året, då det känns som om inte de där orden siga siga gäller. Fredag kväll i Nea Chora; Epitafios ![]() lars Kriti stin kardia mou Senast redigerad av lars den 2011-02-25 klockan 11:27. |
![]() |
|
|