|
||||
|
||||
En enkel taverna i Psirri
Tenkte jeg skulle vise et par bilder til fra den gamle sjarmerende Tavernaen "αυλη" ( bildegåte 2045)
Vi hadde ( dessverre) nettopp spist lunsj i Psirri, da jeg så skiltet/inngangen til Avli, nysgjerrigheten min var pirret, jeg bare måtte gå inn Vi ble hyggelig møtt, og det skal bli et lite måltid her senere Enklere kan det ikke bli : |
|
||||
|
||||
Sv: En enkel taverna i Psirri
Var i Psirri hittar vi detta ställe? Kommer att vara i Aten några dagar i april och maj, och denna taverna skulle vi mer än gärna besöka!
Anna-Carin |
|
||||
|
||||
Jag tror att detta är rätt adress till Avli.
Tror att du kan söka på Google Maps och få fram läget. Tagmatarchou Plessa nr 9, Kallithea, Athens /il |
|
|||
|
|||
TACK KARI
Det stället ska vi nosa reda på i december....Det verkar lika lätt att nosa reda på som H STOA på Euripidou var första gången Lissi - en dryg vecka från Tinos |
|
||||
|
||||
Vilket ställe! Tack för tipset Kari.
|
|
||||
|
||||
Citat:
"min" Taverna " Αυλη" er i bydelen PSIRRI, ikke i Kallithea |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
- jeg skulle bare ønske at jeg hadde merket meg adressen At det er i nr 1 2, som man ser på et av bildene, hjelper jo ikke veldig mye Det eneste holdepunktet er bildene mine, jeg fotograferer ganske flittig - det siste bilde jeg tok f ø r vi kom til tavernaen, var fra lunsjen vår på ΑΙΣΧΥΛΟΥgaten. og første bilde e t t e r er tatt på ATHINAS. Håper dere finner fram |
|
|