|
|||
|
|||
Sv: Flyttdax!!
Jo visst är det så! Jag är gift med en glad passionär och om 1 1/2 år så är jag det oxå!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
Ni har så rätt allihop, man ska NJUTA när man är passionär o det gör jag verkligen! Jag har haft en mycket trevlig kväll med god mat...fisk...o trevligt sällskap! Lite kyligt med grekiska mått mätt, men vi kunde iaf sitta ute och äta. Var dock lite tomt på stan, vilket jag tycker är konstigt eftersom det är så mycket turister på stan...men kanske dom åt tidigare än oss....
|
|
||||
|
||||
Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
Ja så sa Ingegerd också! Fast var höll grekerna hus?
|
|
||||
|
||||
Det undrar vi med. Vi såg inga greker vare sig i Platanias eller Vamvakopolou ikväll. Spelar Olympiakos mot Panathanakios tro
//Kikh |
|
||||
|
||||
Där går gränsen för vad jag vill veta om Grekland!
Yanna - som INTE gillar sport - som rent av är allergisk mot sport! |
|
||||
|
||||
Tack för en trevlig kväll! Trist att gå hem och förbereda sig för återresa till Sverige (jag skriver inte "hemresa" märk väl , R är ju också delvis hemma för mig)! Visserligen har jag en ny resa inbokad till den 12 juli, men om jag hittar någon billig flygstol innan dess för en vecka eller två (helst) så kommer jag tillbaka så fort det bara går!
Ingegerd |
|
||||
|
||||
Citat:
Ingegerd, jag tycker du ska sluta pendla och bilda koloni med Yvonne och Git! //Kikh |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Olympiakos... eller Chelsea eller Barcelona men ............, smaken är ju olika, och väl är väl det. Mats |
|
||||
|
||||
Citat:
Nej vet du vad!!! Nu skriver jag inte fler poetiska väderrapporter! //Kikh, fullkomligt ointresserad av sport |
|
|||
|
|||
Citat:
De matcher som spelas borta ses på PUB med sändning på storskärm. I fredags värmde vi upp med ett glas vin på uteservering, sen åt vi middag och drack vin samtidigt som vi såg våra gossar vinna Vinsten var inte rättvis, men livet är inte alltid rättvist Möjligen då man är i Grekland, för då känns livet VÄLDIGT rättvist Lissi |
|
||||
|
||||
Nu vart det väl lite för mycket sport på min sida iaf!
Låter dock härligt att kunna sitta ute med ett glas vin, Lissi! |
|
|||
|
|||
Förlåt Usch vad det är lätt att spåra ur när nån annan redan gjort det...
Lissi |
|
||||
|
||||
Det är lugnt, Lissi...jag vet att jag också spårar ur ibland!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
//Ingegerd |
|
|