|
|||
|
|||
Sv: Venia studio i Lassi
Visst är har Argostoli en slags hamnpromenad, men den är inte som de jag blivit bortskämda med. Jag vill gärna ha tavernor, barer etc längs den. Fick dessvärre ingen rikig "hamnpromenadskänsla" där även om folk strosade där och det låg en och annan båt...
|
|
||||
|
||||
Citat:
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Citat:
Blev lite fundersam att Kefalonia saknar hamnpromenad. Ska inte den i Argostoli räknas dit Har många vackra kvällar promenerat på Argostolis hamnpromenad och kommer snart att göra det igen. PANAKAKIS [/quote] ************* Hej Panakakis! Håller med om det .... Knappt 2v kvar innan man får ströva fram på det fina promenadstråket . //Conny |
|
|||
|
|||
Citat:
det var jättesnällt att du pratade med den firman. Emellertid är jag absolut säker på att ja inte vill köra bil de första 9-10 dagarna, utan bara de sista 5-6 dagar. Att LÄMNA på flygplatsen vid hemfärd är faktiskt något jag också tänkte på att det vore praktiskt. Om det inte är till jättebesvär, kunde du kolla med bilfirman hur de ställer sig till att hyra ut en C1 eller en typ Reanault Clio eller i dess storlek MED A/C (det är viktigt!) till oss? Jag går gärna över till privata meddelanden om att fortsätta i ämnet, om det går bra för din del. Hälsningar / L |
|
|||
|
|||
Citat:
Lallalare där.... :-)))) |
|
|