Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej då, nu åker vi

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-07-15, 16:29
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 766
Standard Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos

Nu bär det snart av mot Naxos nedräknaren står på 0 dagar och 16 timmar, har väntat sen bokningen i November men nu är snart väntan över för min första färd till Naxos, kl.02.00 startar färden mot arlanda så nu börjar packningen, ha det gott alla vi höres
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-07-15, 17:14
Stinabs avatar
Stinab Stinab är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2006
Inlägg: 370
Standard Sv: Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos

Låter helt underbart!
Ha en skön resa och skriv gärna om hur ni har det om det blir tillfälle

Hälsningar
Stinab (som inte bokat något i sommar i tron om att hon skulle få sålt huset och flyttat )
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-07-15, 17:16
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Nu bär det snart av mot Naxos nedräknaren står på 0 dagar och 16 timmar, har väntat sen bokningen i November men nu är snart väntan över för min första färd till Naxos, kl.02.00 startar färden mot arlanda så nu börjar packningen, ha det gott alla vi höres
- den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
Ha en d e i l i g ferie på Naxos
Svara med citat
  #4  
Gammal 2011-07-15, 17:18
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos

Ha det helt underbart!! Den känslan när man äntligen kommer iväg är oslagbar!

Lissi - 64 dagar kvar till nästa Greklandsresa
Svara med citat
  #5  
Gammal 2011-07-19, 18:40
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 766
Standard Sv: Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos

Sitter på hotelrummet nu med AC på full speed, det är fortfarande runt 30 grader här fast klockan är .19.33.

Vi har bränt oss fast vi har varit duktiga med solkräm (30) och varit i skuggan hela dagen. Tror det var vår långa promenad i går som ställde till det, gick hela vägen från Georgios till agia anna. Skön promenad men borde nog ha haft t-shirt på ...ja ja man lär sej alldrig

Här är jätte vackert, men Samos och Skiathos är fortfarande mina favvo öar. Svårt att slå dom. Men gränderna här är bland det vackraste jag sett, är helt underbart att strosa där på kvällarna. Snart ska vi gå ut och äta nygrillad tonfisk. Nästan all mat vi ätit hittills har varit super gott, det var bara lunchen i dag vid stranden som ej gick att äta. Vi åt inne bland gränderna i går, underbar moussaka...
Svara med citat
  #6  
Gammal 2011-07-19, 18:43
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 766
Standard Sv: Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Sitter på hotelrummet nu med AC på full speed, det är fortfarande runt 30 grader här fast klockan är .19.33.

Vi har bränt oss fast vi har varit duktiga med solkräm (30) och varit i skuggan hela dagen. Tror det var vår långa promenad i går som ställde till det, gick hela vägen från Georgios till agia anna. Skön promenad men borde nog ha haft t-shirt på ...ja ja man lär sej alldrig

Här är jätte vackert, men Samos och Skiathos är fortfarande mina favvo öar. Svårt att slå dom. Men gränderna här är bland det vackraste jag sett, är helt underbart att strosa där på kvällarna. Snart ska vi gå ut och äta nygrillad tonfisk. Nästan all mat vi ätit hittills har varit super gott, det var bara lunchen i dag vid stranden som ej gick att äta. Vi åt inne bland gränderna i går, underbar moussaka...
Glömde säga att när vi kom med båten och den la till på Naxos och jag såg staden breda ut sej framför mej så fick jag en klump i magen och blev tårögd har alldrig varit så känslosam någon gång förr vet inte vad som hände i kroppen...kände mej jätte löjlig
Svara med citat
  #7  
Gammal 2011-07-19, 18:50
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Glömde säga att när vi kom med båten och den la till på Naxos och jag såg staden breda ut sej framför mej så fick jag en klump i magen och blev tårögd har alldrig varit så känslosam någon gång förr vet inte vad som hände i kroppen...kände mej jätte löjlig
Inte behöver Du känna Dig löjlig inte. Naxos ÄR vackert när man kommer. Vi kom mitt i natten och det var så fint.
Så där med klump i magen av glädje känner jag mig varje gång jag kommer till Tinos och ser Tinos stad med den mäktiga kyrkan. Vi känner nog många så!!

Ha det fortsatt fint!!

Lissi- från ett Kalmar där vi haft 28grader i solen idag och där det nu kl 19 är 20 grader i skuggan
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT