![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Maken i huset konstaterar lite torrt att killar är inte lika intresserade av att välja ut foton samt skicka in. Är kortet taget så "that´s it" . Män tävlar bara när prissumman är i kronor....
![]() ![]() ...och honom är man gift med ![]() Lissi - som dock utan större tvång fått honom till Grekland 3 ggr i år och han ska dit lika många nästa år, men det vet han inte om ännu.... ...Julen firar han i gott sinnelag med mig i Grekland och kameran släpper han ogärna ifrån sig när man är där, men tävla??? Mycket sällan! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sedan måste man ju också vara lite imponerad av att det finns topplacerade bilder i fototävlingen som är tagen med mobilkamera. Jag tror inte det är många fototävlingar som kan uppvisa det. Mvh Janérik, som aldrig orkat söka fram bilder för att skicka in till någon fototävling. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad gäller fototävlingen och årets kategorier så väntade jag mig att Speciallösningarna skulle vara mycket svårtippade, och det var de. Däremot kändes det för mig som att Trappor och Maritima skulle vara lite mera förutsägbara, men där fick jag tji. Min favorittrappa blev förvisso 1-a, helt underbar, men i övrigt fanns många överraskningar. Några fina bilder som placerade sig hade jag missat, och några favoriter var inte ens med i top10. Det är ju så det ska vara i en tävlig, kul, spännande och lite överraskande. Grattis alla vinnare! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Helt fantastiska bilder - tack alla!! Bilderbok var ett härligt förslag. Är det möjligt Janne?
Anne fick min röst som första plats gällande trappor. Stort grattis! Sååå vacker bild! ![]() ![]() ![]() Nu gäller det 2012........ ![]() Lena |
![]() |
|
|