Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-12-16, 18:33
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Fototävling 2011 - vinnarbilderna

Maken i huset konstaterar lite torrt att killar är inte lika intresserade av att välja ut foton samt skicka in. Är kortet taget så "that´s it" . Män tävlar bara när prissumman är i kronor....
...och honom är man gift med

Lissi - som dock utan större tvång fått honom till Grekland 3 ggr i år och han ska
dit lika många nästa år, men det vet han inte om ännu....
...Julen firar han i gott sinnelag med mig i Grekland och kameran släpper han ogärna ifrån sig när man är där, men tävla??? Mycket sällan!
Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 00:35
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Är kvinnor bättre fotografer?
/Netwolf - Man, men icke någon dålig förlorare
Äh, det är väl så enkelt så att kvinnor har en handväska där de kan ha kameran med sej hela tiden
Sedan måste man ju också vara lite imponerad av att det finns topplacerade bilder i fototävlingen som är tagen med mobilkamera. Jag tror inte det är många fototävlingar som kan uppvisa det.

Mvh Janérik, som aldrig orkat söka fram bilder för att skicka in till någon fototävling.
Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 12:11
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Du gör ett jättejobb Janne! Vi är så tacksamma och eftersom det finns en kvinna bakom varje stor man så tackar vi Camilla också!

Lissi
INSTÄMMER HELT!!!!!!!! Kalimera är källa till mycket glädje. Tack båda två för fint jobb.

Vad gäller fototävlingen och årets kategorier så väntade jag mig att Speciallösningarna skulle vara mycket svårtippade, och det var de. Däremot kändes det för mig som att Trappor och Maritima skulle vara lite mera förutsägbara, men där fick jag tji. Min favorittrappa blev förvisso 1-a, helt underbar, men i övrigt fanns många överraskningar. Några fina bilder som placerade sig hade jag missat, och några favoriter var inte ens med i top10. Det är ju så det ska vara i en tävlig, kul, spännande och lite överraskande.

Grattis alla vinnare!
Mats som tycker att det ska bli spännande att se hur det gick även för de övriga bilderna.
Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 12:32
Nektarias avatar
Nektaria Nektaria är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Helt fantastiska bilder - tack alla!! Bilderbok var ett härligt förslag. Är det möjligt Janne?

Anne fick min röst som första plats gällande trappor. Stort grattis! Sååå vacker bild! . Jag som varit på Spinalonga och inte sett detta motiv alls!

Nu gäller det 2012........

Lena
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:58.