|
|||
|
|||
Lösbröst och lösstjärt!
Vad roligt det är med karneval!
I tisdags på kvinnodagen klädde jag och 3 tjejkompisar ut oss. Vi hade satt på oss lösstjärtar och lösbröst och peruker + en mask för ansikter så ingen skulle känna igen oss. Vi skulle gå till en pub där bara kvinnor skulle vara. På vägen dit gick vi in på alla kafeer och slängde chartopolemo(ja, vad kan man kalla det, små pappersbitar, färgat) och serpentiner och tutade med tutor. Alla människor tyckte det var jättekul, helst männen!!!!! Vi tyckte också det var roligt och gungade xtra mycket med rumpan. Uppe på "kvinnopuben" var det jättemkt folk. Säkert 200 st. Proppfullt. Ingen plats att sitta men det gjorde inget för vi dansade hela kvällen ända fram till halv tre på natten. Nästa dag hade jag så ont i fötterna. Skulle nog inte ha haft mina högklackade stövlar på mig utan gympadojor. På lördag ska mina barn och jag klä ut oss + man om han inte jobbar, förstås. Jätteskoj! Älskar att hitta på olika utstyrslar. Kram Agapi som är på jättebra humör idag!! |
|
|||
|
|||
Sv: Lösbröst och lösstjärt!
Låter livat!
Mer karnevaler åt folket!! Mvh, Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Amen!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Att det skulle finnas nån motsättning mellan rolig karenvalutstyrsel och feminism känns som en väldigt främmande tanke. |
|
|||
|
|||
Hur som helst hade vi HIMLA ROLIGT!!!!
Ni skulle ha varit med!! Kom gärna ner nästa år!! MVH Agapi |
|
||||
|
||||
Hihi, det låter himla kul tycker jag. Kommer nog om ni lovar att göra samma sak igen
|
|
|||
|
|||
Citat:
SJälvklart är det inte fel att ha lite roligt och driva lite när man klär ut sig...det var inte så jag menade... Femnister är ju också människor, jag är nämligen en av dem och skulle absolut inte säga nej till en fest med lösrumpa i paramythia Försökte bara vara lite ironiskt rolig men missuppfattades tydligen av alla här... |
|
|||
|
|||
Citat:
Dont worry, be happy!!! Jag förstod dig! mvh Agapi |
|
|