![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Ulf
Du känner inte mig och jag känner inte dig MEN jag har läst vad du skrivit under många år. Du skriver väldigt bra och med en massa humor. Det är alltid lika kul/spännande/ intressant att läsa dig. Här sitter jag och skäms för jag kommer ihåg när jag fick ett myggbett på Karpathos, som blev infekterat och jag fick äta antibiotika :-) Eller på Lefkas när ännu ett myggbett blev infekterat och de fick karva ut lite död vävnad. Senast i Loutro, uppsvullen i hela ansiktet av mygg (kan intygas av Paul, Pollebosse, och Lisbet. Vad jag menar är du tar dig igenom Samaria, flyttar till Kreta, försöker skura golv och sjuk och handikappad av värk och smärta. MEN du har aldrig gnällt(mer än yttepyttelite). Respect Åse, gnällapan |
|
||||
|
||||
![]()
Jag känner ju till detta sedan tidigare, men läste ditt inlägg och det är verkligen underbart hur energisk och livsglatt du skriver! Och det är ju så att livet blir vad man gör det till. Det värsta man kan göra när det händer något svårt är antagligen att sitta och tycka synd om sig själv.
Du är en förebild, Uffe! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Paul |
|
|||
|
|||
![]()
Skönt att det börja reda upp sig,har saknat när man varit på jobbet och har lite tid över och kollar läget med folk på Kalemera., och hur det är med Ulf.Har en vän som sitter i rullstol och han säger alltid att det är inget hinder utan bara inebär möjligheter för han och han åker i väg ett par gånger om året och han är en storfiskare av rang.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sedan tre månader har jag inte besökt Kalimera, men i dag fick nån aning mig att öppna forumet och alldeles först såg jag där ditt namn, Uffe! Stort tack för din berättelse!! Vi som under många år har fått följa dina ofta roliga, alltid kloka tankar, tänker på dig med värme och önskar dig allt gott! Njut av livet! Du förtjänar det verkligen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Din berättelse berör verkligen.
Jag tror Kreta längtar efter dig. Jag önskar dig allt gott! // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Vill verkligen önska dig lycka till med ditt "nya" liv
![]() ![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kämpa på Ulf.
Det var härligt att läsa din, trots allt, positiva berättelse. Det finns för många tappade sugar i världen. /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Det er godt - livsmodet er tilbage. Håber, alt bliver bedre og bedre.
|
|
|||
|
|||
![]()
Uffe... önskar dig all styrka du behöver... många år har gått sedan vi träffades i Stalos... hoppas på återseende
/Nico |
|
|||
|
|||
![]()
Ulf, vilken pärs du har gått igenom! Huga! Och blivit säkert starkare i psyket av det, eller hur? Skönt att du nu känner att du är "på andra sidan" och kan börja planera för trevligheter!
Fantastiskt att du är en sådan kämpe, du inspirerar andra! Jag skall inte klaga för småsaker, utan vara tacksam för det liv jag lever nu, tack för påminnelsen! Styrkeram, Gita ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att läsa Uffe! Kämpa på, snart är du på ditt älskade Kreta igen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Uffe du är en riktig tuffing!
![]() Kram! /Kerstin ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kreta vantar pa dig ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, oj, där ser man hur allt kan förändras på kort tid! Underbart att höra att du mår bra och slipper ha ont, härligt med din positiva inställning!
Vad kul och intressant det låter med biografin du skriver om din farfar! Hoppas vi ses här på Kreta en vacker dag! ☼☼☼ |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Ulf!
Kul att se dig skriva igen! Eländet började minns jag i samma veva som vi var o hälsade på dig i Agi Apostoli o man fick allt en tår ska du veta, även om jag höll den inne. Det är roligt att se att det ännu är gott gry i gubben o kul att se att det går framåt inte minst med köket *L* som du skrivit om i andra tråden. Ha det så gott! |
|
|