|
||||
|
||||
Samsung Galaxy TAB og Kalimera forum?
.... Hva gjør jeg feil?
Får ikke Kalimera forumet til å fungere på Samsung Galaxy TAB, med standard Internettleser. Jeg har prøvd Opera, der fungerer det ok. Men vil helst bruke bare en Internettleser. Er det noen som har tips? /Morten |
|
||||
|
||||
Sv: Samsung Galaxy TAB og Kalimera forum?
Lytter med på din tråd - har samme problem ...
|
|
||||
|
||||
Hej, jag sitter just nu och läser med en Samsung Galaxy Tab utan problem.
Birgitta |
|
||||
|
||||
Jo, læse kan man, men svare på indlæg kan man ikke. Eller JEG kan ikke, måske har du svaret fra din tab?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Bruker du standard Internettleser som følger med eller har du installert en annen type nettleser? jeg får startet opp Kalimera.nu, alt ser ok. men ingen ting hender når jeg trykker på "Forum" osv Touch - virker ikke.... |
|
||||
|
||||
Jag hade en sån tidigare och det inte bara på Kalimera, som det blev problem. Det var flera siter som krånglade. Dessutom antog de flesta webbplatser att det var en mobiltelefon och skickade mig till en mobil sida. Jag provade även Dolphin browser på plattan. Den fungerade bättre än den inbyggda, men det var problem även med den. Till sist gav jag upp och sålde den.
Kan tillägga att jag även har en iPad och den fungerar perfekt överallt. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Hej Morten, jag använder standardläsaren. Det enda jag gjort är att jag tagit bort blockeringen av popup fönster för det var nödvändigt för en del siter.
Jag använder i stort sett bara Galaxyn. Birgitta |
|
||||
|
||||
Hei og takk for godt tips.
Kom litt lengre ved å fjerne popups, men har nå installert Opera nettleser og skal prøve den - bruker den nå. /Morten |
|
||||
|
||||
Kör med en Galaxy Tab 7.7 och det fungerar bra med standardläsaren. Jag öppnar bara forumet för att spara skärmbilden till det väsentliga.
Hade problem tidigare med att den ville välja mobilsidor men det ändrade jag under någon inställning, fråga mej inte nu, men det går att ändra detta. |
|
|||
|
|||
Ingen problemer med at læse og skrive her.
Samsung Tab 10.1, standardbrowser og standardindstillinger. |
|
|