Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Thassos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2012-08-04, 09:30
guleböj guleböj är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 46
Standard Skala Prinou, någon som varit där?

Vi ska resa till Skala Prinou i sept. och undrar om det är någon som har varit där eller hört något om den orten? Vi har aldrig varit på Thassos tidigare. Tips om stränder och aktiviteter samt biluthyrning mottages tacksamt!!

Mvh Magdalena m. fam.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2012-08-04, 19:49
aussie aussie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Jönköping/Perth
Inlägg: 76
Standard Re: Skala Prinou, någon som varit där?

Hej! Vi var i Skala Prinou för ungefär 4 år sedan - åkte charter med Apollo och bodde på Hotell Ilio Mare tror jag att den heter. Hotellet vi bodde på var väldigt fin med bra pool och nära till stranden. Vi hade även halvpension eftersom vi reste med småbarn och maten på restaurangen var jättebra. Det finns en liten by med några taverna och affärer som är kanske 15-20 mins promenad (om jag minns rätt) och de har en marknad någon gång i veckan. Vi hyrde bil för 3 dagar och åkte runt Thassos- det finns inte mycket traffik och det var lätt att köra runt- var på paradise beach och golden beach som var fina stränder och åkte in till Thassos stad för att titta runt och shoppa. Jag tyckte att Thassos var en fin, lugn ö med fina stränder och perfekt om du reser med barn. Trevlig resa!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT