![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kan bara hålla med övriga om Sunnys getbild, det är frågan om det inte är den bästa av alla bilder i årets fototävling.
STORT GRATTIS SUNNY! ![]() ![]() ![]() BOKA |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tusen Tack Boka! Men så mycket beröm är jag väl inte värd? ![]() Nog fanns det fler djur-bilder som var jättefina? Kan säga att det var härligt att fota på TILOS att gå på vandringslederna och möta getter som strövade fritt i terrängen, en del var nyfikna som den här och en del andra lite skygga. Det var en magisk upplevelse! ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2012-12-13 klockan 15:22. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är så jätteglad över en första placering på mitt grekland och en tredje placeringpå djurbilderna
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gratttis till alla
![]() Tack Janne för att du skrev om barnboken från Grekland ![]() Nu när man är 3 månads mormor så bara måste man vara först med barnboken . Så klart det blev just Reseboken för barn från Grekland ![]() Julklappen som kommer snart med posten fast han får ju vänta lite ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Anneli g Tack för din röst och grattis till andra placeringen på din helt underbara bild! Härlig känsla på en sådan höjd! Inte undra på höga placeringar. Fin kamera och duktig fotograf i all ära, men motiven och ön är ju oslagbar! Kan inte misslyckas!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 i kategori Djur publicerade. Ni hittar dem här.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
AMORGOS har alltid funnits på min önskelista över öar att besöka! Annelies och Susannes fantasktiskt vackra bilder gör min längtan dit ännu större, verkar att vara en mycket vacker ö!... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
.
Mycket värdiga vinnare och fantastiska bilder. Min kattbild från Paleochora kom 11<->20 , vi låg på Sunnybeach hotel och vid en promenad mot båthamnen stötte vi på tre små kattungar och en liten hundvalp som först såg övergivna ut men sen såg vi att dom hade en kojja för solskydd, mat och vattenskål, nästa dag hade vi med frächt vatten och lite finare mat till dom vilket dom uppskattade. Närmare hamnen såg vi två hundkojjor som var tomma men det stod på en liten skylt att hundarna var vaccinerade, kanske var dom på fisketripp med ägarna... Mvh Jukka |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 i kategori Mitt Grekland publicerade.
Ni hittar bilderna här. |
|
||||
|
||||
![]()
Jukka, din kattbild röstade jag på
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Chister, din fjärilsbild hade jag på första plats
![]() Roligt att "fönsterkatten" i Pigadia också placerade sig ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den som tog bilden på de glada tanterna på Thassos ska bara veta att den var en av mina favoriter. Kan ju vara en tröst när den inte kom bland de 20 bästa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hei alle
![]() Gratulerer til alle vinnere.Mange kjempefine bilder ![]() anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack "Mysofix" ! Det var min bild på tanterna på Thassos! Tror de är systrar. Jag har gjort bilden t en stor canvastavla i vardagsrummet och jag är stolt över bilden. Riktigt Goa glada tanter.
Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Helt obegripligt att inte resten av gänget såg det fantastiska i bilden. När var du där Lena?
|
![]() |
|
|