|
||||
|
||||
Kalimeratreff i Oslo?
Ikke helt sikkert ennå, men det er mulig at jeg kommer å være i Oslo et par måneder i høst, fra midten av oktober. Da hadde det vært gøy med en Kalimeratreff at se frem til. Finnes det fler interesserte?
|
|
||||
|
||||
Sv: Kalimeratreff i Oslo?
Citat:
- og v e l d i g ergerlig å gå glipp av i tilfelle Årsaken til det k a n jeg jo ikke klage på heller - v i skal ( etter planen, og billettene) være i Hellas 3/4 av den tiden du evt kommer til å være i Norge Senast redigerad av kari den 2012-07-31 klockan 23:55. |
|
||||
|
||||
For en uflaks Kari! Ja ikke før dere da, men før meg...
|
|
|||
|
|||
Ja kanskje det. Har ikke hatt så mange innlegg her,men leser ofte hva dere andre skriver. Føler at jeg kjenner mange - så det skulle vært artig å møte andre Hellasfrelste.
|
|
||||
|
||||
Jeg har ikke sett svaret / innlegget ditt før nå, Elisabet
VISST er det uflaks for meg og ! Jeg ville gjerne treffe deg , Ariadne og gjerne flere, i Oslo om jeg hadde vært hjemme i høst. |
|
||||
|
||||
Nå ble det ikkje som æ hadde tenkt. Eller æ tenkte rett og slett om, og ble kvar i Narvik en stund til. Men Oslo fins ju kvar og kanskje kommer æ dit neste år. DA må de bli en Kalimeratreff!
|
|
||||
|
||||
Citat:
- du har nordlandsdialekten på plass ser jeg |
|
||||
|
||||
Ja litt sån har de nok blitt, men her er jo ellers svensk den vanligste dialekten
|
|
|