Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2012-12-30, 14:23
jan c jan c är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2005
Inlägg: 796
Standard Inlägg

Om man skriver ett inlägg ,kan det radera sig sjävt?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2012-12-30, 14:49
Arnes avatar
Arne Arne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 4 702
Standard Sv: Inlägg

Ja, det kan förekomma, men då beror det på att Kalimeras server är i olag. Alternativt att din nätuppkoppling klotar ur just när du ska skicka ditt inlägg.

Ett gott råd om du ska skicka ett längre inlägg är att du skriver det i ett Worddokument och sedan klistrar in detsamma i Kalimerainlägget. Händer något oväntat då har du ju texten kvar.

Arne
Svara med citat
  #3  
Gammal 2012-12-30, 15:52
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 504
Standard Sv: Inlägg

Du kan inte radera ett inlägg, men det kan editera det inom en timme. När du editerar ett inlägg kan du radera all text, så det är ungefär som att radera ett inlägg.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2012-12-30, 15:56
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Kalymnos, Grekland
Inlägg: 5 355
Standard Sv: Inlägg

Och jag är så gammaldags att jag föredrar att skriva ut mycket på printern. Arne, tror du att Worlddokumenten kommer att överleva den tekniska utvecklingen? På samma envisa sätt som jag vill ha "riktiga" kort och inte lite elektroniskt jox på en liten pinne...
Svara med citat
  #5  
Gammal 2012-12-30, 16:00
jan c jan c är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2005
Inlägg: 796
Standard Sv: Inlägg

Vad jag menar är m ett inlägg är skrivet ,skickat infört på resp forum kan det då radera sig själv?
Svara med citat
  #6  
Gammal 2012-12-30, 16:03
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 504
Standard Sv: Inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av jan c Visa inlägg
Vad jag menar är m ett inlägg är skrivet ,skickat infört på resp forum kan det då radera sig själv?
Nej. Den enda som kan radera ett inlägg är jag, men du kan som sagt editera det.
Svara med citat
  #7  
Gammal 2012-12-30, 17:04
MickeKöpings avatar
MickeKöping MickeKöping är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2009
Ort: Köping
Inlägg: 1 119
Standard Sv: Inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Visa inlägg
Ja, det kan förekomma, men då beror det på att Kalimeras server är i olag. Alternativt att din nätuppkoppling klotar ur just när du ska skicka ditt inlägg.

Ett gott råd om du ska skicka ett längre inlägg är att du skriver det i ett Worddokument och sedan klistrar in detsamma i Kalimerainlägget. Händer något oväntat då har du ju texten kvar.

Arne
Det är ju enklare att markera texten och sen trycka Ctrl + C så har man allt text i minnet.
Får man server timeout så är det bara att återskapa texten från det nyss skrivna inlägget i ett nytt och fräscht med Ctrl + V.

Ofta tänker man inte på att göra så men när man skriver längre inlägg så kan det vara värt att spara undan.

Det är inte heller säkert att det är servern som segar utan det kan vara var som helst på vägen som gör att man får server timout.

Till sist så tror jag inte att det är detta som TS frågade om utan det som Janne svarat på.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT