|
||||
|
||||
Sv: Preveza och sen?
Citat:
Sarakiniko stranden ligger ca 1 mil bort och även dit går det badbåt. Campingområdet såg trevligt ut så det är säkert helt ok. Många turister kommer med husbil och stora fina tält. Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Sistaminuten-resorna verkar dyra i år, nu när det varit soligt en vecka ligger de billigaste runt 2000 och det är typ om man åker samma dag. Vill man ha mer framförhållning och dusch/wc blir det uppemot 3000. Och så ska man ju till flygplatsen man åker ifrån också. *suck* Trodde sistaminuten en vecka kunde vara ett billigt alternativ. epiros: Alltså, dessa unga barracudor. Var tar de vägen när de vuxit upp och blivit större och mer blodtörstiga? |
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby |
|
|||
|
|||
Citat:
Får kollas upp någon gång. Kanske tar jag en sista-minuten-vecka i Parga i augusti, ses vi så kan vi ju ta en koll tillsammans. En Kalimera-snorkling Tommy |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Men då skulle man i så fall helst åka till Igo och ta båten därifrån till Paxos? För om man åker med en utflyktsbåt från Parga kan man väl inte stanna några dagar? Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Elisabet]Jo där verkar det fint. Har tittat på Paxos en gång förut när jag valde mellan öar.
Men då skulle man i så fall helst åka till Igo och ta båten därifrån till Paxos? För om man åker med en utflyktsbåt från Parga kan man väl inte stanna några dagar? [QUOTE] Vi reiste med en av utfluktsbåtene fra Parga til Paxos. - spurte, da vi kjøpte billetten , om vi kunne ta returen noen dager senere. No problem Anbefaler Paxos! - den er en liten perle i øyhavet den også Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det vet jeg ikke, Elisabet, men jeg tror ikke du skal regne med det. Vi var der midt i september, og bodde ikke så billig da heller. Lykke til med øyvalget Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi bodde en liten bit utanför Fiskardo och det var helt perfekt för oss, men då hade vi hyrbil. Det är rätt dyrt att bo inne i Fiskardo, så vi valde att bo utanför. Norra delen av ön är i alla fall väldigt fin, så någonstans där tycker jag nog att man ska bo. Ruby |
|
|||
|
|||
Jag tycker helt klart Levkas..Speciellt Nidri..Någon som vill ha tips om Nidri o Lefkas???Skriv mejl så fall!
Senast redigerad av inkfish den 2006-02-04 klockan 21:24. |
|
|