|
|||
|
|||
The Big blue...
AMORGOS.. Nuuu är jag på väg!! Väskan är fullpackad och jag är full av förväntningar, ska bli så roligt att få besöka denna fantastiskt fina ön, i flera veckor ska jag bara njuta och ha det gott!!
Är just nu på väg till Arlanda och ikväll landar jag på Aten, en övernattning på Phidias hotell i Pireus och sen vidare till Amorgos imorgon kväll! En lång resa men det är det värt!.. Rapporter kommer direkt därifrån, nu är jag så laddad!!.. Glada hälsningar, Sunny |
|
|||
|
|||
Sv: The Big blue...
Underbart!
Ska bli så kul att få läsa direktrapporterna .Ha en fin resa! Hälsa Amorgos! |
|
|||
|
|||
Gläds med dig!
Hoppas du gillar Amorgos som jag besökte tidigt 80 -tal första gången. Ett av mina då smultronställen som ej många svenskar kände till. Vi som vart där viskade tyst om denna fina pärla. Skall med nöje ta del av dina egna intryck. Ha en toppen tid i Ellada! Marja |
|
||||
|
||||
Vi kommer efter,,,,,
i slutet av månaden. Sköt om ön! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Hoppas du får en underbar resa men det kan inte annat än bli bra på Amorgos. Ha det gott. Eva
|
|
|||
|
|||
Åh, jag är så glad för Din skull! Vet ju hur det känns alldeles innan avfärd med ALLT framför sig.
Hälsa Yanna när ni ses och vandra försiktigt så ni inte tokstukar foten som jag gjort i går. Väntar ivrigt på reserapporter!! Lissi |
|
||||
|
||||
Ha det bäst Sunny!
// KR |
|
||||
|
||||
ha det gott vi åker i juli dit för första gången så ser fram emot rapporter
vi ska oxå bo på phidias så berätta gärna om det hotellet. Trevlig resa |
|
||||
|
||||
En härlig resa hoppas jag du får! Ha det så gott!
Katitzi |
|
|||
|
|||
Önskar dig en härlig resa!!!Ser fram emot lite rapporter om du nu får tid och ork till detta.
31/5 landar vi på Kreta för en tre veckors vistelse.Längtar!! Monica |
|
||||
|
||||
Ha det bara såå bra på en av de finaste av öar
//maji |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
/Wolfen |
|
||||
|
||||
Citat:
Yanna, som också är såååå laddad! Det är 7 år sedan jag var där sist! |
|
||||
|
||||
Citat:
Får verkligen hoppas att vi klarar oss från stukade fötter. Himla tur iaf att du inte stukade foten på nån vandring på Tinos! Krya på foten nu, så du blir redo för nya äventyr! Yanna - från ett underbart Naxos! |
|
|||
|
|||
Yanna! Härligt att Naxos visar sig från en bättre sida än Santorini. Jag älskar dock alla dessa "nyckfulla" grekiska öar
Ja, det var sån tur att jag stukade foten hemma. Tänk om jag varit uppe på Exombourgo! Vem hade hjälpt mig då? Där är väl inte ens mobiltäckning Ha det nu jättebra ni båda! KRAM Lissi |
|
||||
|
||||
Det har varit helt underbara dagar på Naxos och pensionatet är en riktig pärla.
Jag tror inte ens du skulle gillat nästan 4 dagars storm, Lissi! Men jag hade en helt underbar eftermiddag/kväll med IngelaA, Santorinis "ambassadör"! Precis hur jag tänkte...inte alls bra om det hänt bland bergsvandringar på Tinos! Tack Lissi, kan inte bli annat än bra! KRAM Yanna |
|
|||
|
|||
TACK allihopa för Era lyckönskningar!!..
Snart dax för landning i Aten om cirka 30 minuter, före utsatt tid.. Jippie!!!.. Desto fortare kommer jag till mitt hotell i Pireus, har en privatchaufför som står där och väntar på att ta mig till hotellet.. ..(alltså hotellet har den här fina servicen) Härligt att surfa ombord på Norwegian.. första gången jag gör det på ett flygplan faktiskt!! Mer rapporter kommer....... Sunny |
|
||||
|
||||
Det var lyxigt! Både privatchaufför och att kunna surfa på planet!
Hoppas du får en underbar resa till Amorgos Sunny12! Ser fram emot dina rapporter . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ha det underbart på vår favoritö! Vi måste vänta ända till slutet av augusti...
|
|
|