![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Den vägledningen stämde då, men kanske inte idag. Jag har färskare bilder men hinner inte lägga ut dem nu. Tänkte bara höra om du känner igen dig någonstans. |
|
|
|||
|
|||
|
Synd att jag inte kollade på din vägbeskrivning innan jag påbörjade vandringen igår....lätt att vara efterklok.. kände igen mig på alla bilderna från början... MEN.. när bilden med telefonstolparna kom upp, kan jag inte minnas att jag såg några sådana!..
![]() Jag var hela tiden fokuserad på att leden skulle se lika ut hela vägen upp till Profitis Elias, vilket den ju inte gjorde då!!.. ![]() Men med den här vägbeskrivningen är det ju värt att göra ett nytt försök!!.. ![]() Vet ju vilket berg jag ska upp på, har ju också sett det ifrån Minoa dit jag vandrat tidigare! Så vackert, verkligen! TACK, för hjälpen får se om det funkar bättre för mig nästa gång!!.. |
|
|
|||
|
|||
|
Ge dig på vandringen en gång till Sunny.
Det kommer att gå bra. Med vänlig hälsning Saida
Senast redigerad av Thira den 2014-05-14 klockan 21:31. Anledning: Stavfel |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() ...
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Du må spise pizza på cafe Erato mens du er i Katapola. Byens beste! 😄 hils Andreas fra meg! (Stedet der BMW med sidevogn står utenfor) Jostein, som er på plass 17. Juni. |
|
|
|||
|
|||
|
Det stället har jag inte lagt märke till , har du något annat riktmärke tex en annan taverna som ligger i närheten?!
|
|
|
||||
|
||||
|
Sunny, jag tror du måste gå förbi Mouragio, men tror inte den restaurangen som Jostein menar har öppnat än.
Så här ser sidovagnen ut iaf: |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() TACK själv, Sunny, utan dig hade jag inte sett så mycket utan bil. Det gick ju ingen buss heller, så jag hade ju fastnat i Katapola! TUSEN TACK, Sunny!!! ![]() ![]() ![]() Jag hade en låååång hemresa, med några timmar att spendera på Naxos och Santorini (hamnen), men jag tyckte tiden ändå gick fort, just pga alla stopp. Båtresan Santorini-Heraklio var det grov sjö och några mådde inte tip-top, men jag klarade mig bra. Båten blev försenad, så jag hann inte med 8-bussen Till Rethymno och fick ta 9-bussen...seeegt i sista stoppet. Åkte från Amorgos kl 6 på morgonen och var hemma 22:30. Jag hoppas du får många underbara dagar på Amorgos, ska följa dig hela vägen! KRAM! Yanna |
![]() |
|
|