![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
MEN som sagt INTE så enkelt att få upp ALLA bröllopsgästerna dit, de som är rörelsehindrade osv. Men Ni fick ju Ert drömbröllop på Santorini, inte så illa det!!.. ![]() Sunny
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
När i Juni börjar den gå? Nästa Amorgosresa ska jag ta flyg till Santorini och utgå därifrån och eventuellt någon övernattning i Naxos, för att se vad jag tycker om den ön!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Yanna |
|
|
|||
|
|||
|
Går denna båt då endast under högsäsong?
|
|
|
||||
|
||||
|
Just i år såg jag att den börjar gå en vecka in i juni, hur länge vet jag inte.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Skopelitis går mellan Santorini och Katapola varje söndag mellan 6/7 - 31/8.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Sunny
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() http://www.gtp.gr/RoutesResults.asp?...Y51AMO,12018,7 Yanna |
|
|
|||
|
|||
|
Tack, Yanna!
Då blir det ingen snabb-båt för min del, om jag åker i september blir det runt 20/9, vad är det för båt som går mellan Santorini -Naxos då?? |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
http://www.gtp.gr/RoutesResults.asp?...RSKY56,11943,6 Fast jag undrar om det ens går några flyg till Santorini då! ![]() Minns du vad jag sa om en "sista-minuten" till Heraklio och sen snabbbåt till Santo, det är ju också en lösning för att slippa Aten/Pireus. |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, Yanna..det kommer jag ihåg!
Men jag kollade GTP nu och det går en catamaran från Santorini-naxos senare i september. Sen får jag fortsätta med Bluestar ett par dagar senare till Egiali. Två nätter i Naxos gör säkert inte ont!!.. ![]() Det går flyg med apollo till Santorini 20/9,skulle passa perfekt för min del. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Bäst du kollar så att det finns både båtar och flyg när du ska åka hem igen om du åker hem i oktober....
|
|
|
|||
|
|||
..menar du att färjetrafiken står still i oktober??Flyg hem finns det iaf från Aten! Fast jag skulle ju gärna vilja bli "lost" på Amorgos...
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Hmmm...det måste ju finnas båtförbindelser mellan öarna året runt...tycker jag.. Ja man kan aldrig veta med dig skulle inte bli ett dugg förvånad om du blev kvar!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() ..
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Nästa ö-resa blir nog ingen öluff, utan "bara" till Amorgos! I så fall i juni så jag kan ta snabbåten direkt från Santorini till Amorgos. ![]() Jag hoppas verkligen vi får tillfälle att ses igen, antingen på Amorgos eller på Kreta! Yanna - som också är lat idag! |
![]() |
|
|