|
|||
|
|||
Sv: Jag har en plan
Puh, det verkar stressigt men jobb år jobb :-)
Är du på Anti mellan 22jun - 5 jul kanske vi syns på torget ! |
|
||||
|
||||
Oavsett om planen håller eller inte så önskar jag en trevlig resa.
|
|
||||
|
||||
Tyvärr har jag lämnat Anti då. Och inte ses vi på Arlanda heller. Flyger från Kastrup denna gång.
|
|
||||
|
||||
Om ikke Amorgos hadde vært med i planen kunne den kanskje gjennomføres med sterk vilje
- men m e d din kjærlighet til Amorgos - ville det virkelig overraske meg Men uansett ønsker jeg dere herlige uker med øyloffing på stille hav og båter i rute Senast redigerad av kari den 2014-06-02 klockan 11:06. |
|
||||
|
||||
Tror nog att planen kan hålla. Jag kan inte minnas att jag har ändrat planerna pga att båtar inte gått annat än sist jag var ute för 3 år sen. Då var det strejk så just det året fick jag hoppa över Amorgos. Men annars har ju båtarna gått bra och hyfsat hållit tiderna sen GA-ferries slutat trafikera cykladerna.
Sen har ju planerna ändrats av andra orsaker, men det är ju en helt annan sak. |
|
|||
|
|||
Hoppas att planen håller.Dock misstänker jag att du MÅSTE stanna längre på både Santorini och Amorgos...
Ha en fin resa! |
|
|||
|
|||
Hej Janne
Två dagar per ö i snitt, borde funka om det inte smyger sig med färjorna. Vad jag begriper skall du "bara" göra uppdateringar på respektive ö. En del av småöarna borde gå snabbt. Lycka till //PA PS Åker till Korfu och Erikousa på en vecka den 9/6, sedan ö-luff i september. DS |
|
||||
|
||||
Ja eller hur, ett skitjobb men nån måste göra det
|
|
|||
|
|||
Citat:
I ön eller...????. Lissi. |
|
||||
|
||||
Vad tror du när det gäller Amorgos, Lisa? Birgitta. |
|
|||
|
|||
I ALLT hela ön och människorna här.. ..
Sunny (direkt från Katapola) |
|
|||
|
|||
Citat:
Hoppas du får fram en bra uppdatering av Anti. Det händer något där år från år! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Trots jobb, Janne;