|
||||
|
||||
Hälsning från Samos
Efter några dagar med bad och återseende med några vänner sitter vi på Gregodys bar. I morgon kväll ska vi åka en kvällsturer till Posidonien med Kapten Janis. Han går här på hamnpromenaden med sina 2 killingar. Allt är sig likt, och vi stormtrivs
Häls Kristina och Peter |
|
|||
|
|||
Sv: Hälsning från Samos
Låter härligt! Vi satt många kvällar hos Gregory och var även hos hans syster på Papa beach.
|
|
|||
|
|||
Hälsa från mig! Kommer nog inte iväg i år. Vi sitter gärna på broderns ställe Summertime bar. Toppen där också!!!! Ser att solen flödar över er go tur med galna kapten
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ha det fortsatt gott på Samos! |
|
|||
|
|||
Men tänk, håller de på fortfarande med sina turer.....-92 såg jag dem för första gången.
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Rekordmannen. |
|
||||
|
||||
1984 träffade jag dem första gången.
|
|
||||
|
||||
Det blir svårt att bräcka den!
Som Slas skrev. Det finns alltid någon annan. Grattis du vann säkert! |
|
|||
|
|||
Jag är bara förundrad över att de själva orkar!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
De har inget val!
|
|
||||
|
||||
1980 var året vi mötte dom första gången , vi åkte ut till Samipoula med dom.
På hemfärden lockade dom fram delfiner med " Tut i Luren " / dom blåste signal i en stor snäcka. / Tom |
|
|||
|
|||
..nej, och jag blir så tacksam för att jag kunnat göra andra val. Jag beundrar dessa kämpar som förgyller turisters semesterresor. Lissi |
|
||||
|
||||
I morgon lördag blir det taxi till Ireon där Gregorius syster Marias son hämtar oss för 'transport' till Papa Beach där vi ska tillbringa dagen. I kväll ser vi på matchen på Gregorys bar.
|
|
|||
|
|||
Han Jannis har ju en ung, nordisk fru. Kanske därför han håller seg i "vigör"
|
|
|||
|
|||
Vad jag har förstått är det inte ont om pengar i den familjen tvärtom. Tror det både är en livsstil och goda förtjänster
|
|
|