![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej där, kära medlemmar!
Det är så att jag skall studera grekiska till våren i Thessaloniki. I mars rättare sagt, i hela tre månader ![]() Det är dock svårt att få kontakt med uthyrarna när man befinner sig i Sverige. Att ringa runt till varenda uthyrare blir dessutom dyrt i längden.. Känns väldigt knepigt. Undrar därför om ni medlemmar hyr ut någon lägenhet/lägenheter eller har bekanta som gör detta? Vill gärna hitta en lägenhet i dessa områden: olimpou/agios dimitriou/olympiados/kassandrou/. Efterlyser också om någon vet vem denna svensk är som hyr ut den här lägenheten: http://erasmusu.com/en/erasmus-thess...y-equip-140514 Kan ej kontakta uthyraren då man måste vara en betalande premiummedlem. Tveka inte att svara om ni har en ledig lägenhet eller känner någon som hyr ut! Mvh, Carro |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag ska själv studera i thessaloniki från mars i 3 månader, om jag blir antagen ![]() Var det på grekiska kursen du läste? Hoppas du hittade boende, tar mer än gärna emot tips och råd om både skolan och lägenheter! Hälsningar Sofaki |
![]() |
|
|