![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Lägg dig och flyt på rygg i solgasset i den största bassängen. Njut av kontrasten mellan svalkan i havsvattnet och den värmande solen. Glänta på ögonen och spana upp mellan palmkronorna som finns runt bassängen, ............. och där ser du den vackra snöklädda toppen på Teide. Vi som är sol-och-bad-älskare gillade skarpt L M. Första gången vi var i Puerto, för drygt femton år sedan, tillbringade vi många dagar av vår tvåveckorsresa där. Var bland de första in på morgonen när de öppnade, och bland de sista ut när de stängde. Tyvärr var det stängt för renovering när vi var i Puerto senast. Masse
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Frukosten som ingår i boendet består av olika sorters yoghurt, musli, massor av frukt, bröd i alla ljusa nyanser som finns , samt söta marmelader och juice som är saft och massor av korv, skinka o ost. Bacon, bönor stekt ägg och grönkokta vanliga, ibland kokta grönsaker, stekt fläsk, potatis samt minst 8 sorters söta kakor och muffins. Min frukost består av yougburt som jag skivar färsk frukost i, några klyftor tomater samt skivad ost....allt det andra är inte min grej! Men gud vad folk lassar i sig!!! Nu mot vattnet! Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Har precis "läst ikapp" här och det låter som ni har det riktigt härligt! Kanske kan vara något att ta med i planeringen framledes. Det börjar bli olidligt att övervintra i Sverige... 😩 Har precis vaknat efter en natt med Egon... Ja stormen alltså... Hela taket på växthuset har försvunnit... 😭 Skulle gärna vara hos er och dela en flaska rött... Ha det fortsatt gott!
MVH zakka |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Priserna är överlag låga. Har man eget boende och ska handla mat. Ta dig upp till en bergsby och sök upp den lokala super marketen (som kan vara förvånande stor). Priserna där är skrattretande låga. T ex kan man finna en helt ok flarra rödtjut till det facila priset av 1 € /Netwolf |
![]() |
|
|