|
|||
|
|||
Sv: Storm!
Men snälla! Det är väl INGEN som vill att fattiga, sjuka, husdjur eller NÅGON ska må dåligt! Alla vet väl hur extremväder påverkar de drabbade! Vädrets makter är något ingen just nu rår på, det skulle "vi" tänkt på i många år med miljöfrågor , utsläpp mm globalt
Sen att FASCINERAS av detta som VÄDERFENOMEN är väl en helt annan sak! Men kanske måste husen framöver byggas för vinterklimat även i Grekland. De senaste årens väder kanske blir en väckarklocka. Alla vi här tycker väl att det är förskräckligt med allt lidande nu pga vädret. På Evia är det ju också full vinter! Är det verkligen någon här som tror att det är " ett nöje för priviligierade " att läsa om detta? Lissi |
|
||||
|
||||
Så tänker jag också. Som turist vill jag ha skön värme även sent på kvällen när jag är ute och äter, och inte mer blåst än att det går att bada, vandra och köra moppe utan problem. Och jag vill ha härlig, skarpt ljus i bilderna jag tar. Men som ni åker jag ju i för- och eftersäsong och är därför van vid både kyligare kvällar och regn, så länge det bara är enstaka dagar gör det inget.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Vädrens makter kan vi inte styra... synd om de som far illa naturligtvis! Sen kommer jag ändå fortsätta att fascineras av alla de olika väderfenomenen. |
|
|