![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Toppenläge och bäst av ALLT nära till alla fina vandringarna!.. ![]() Priset dessutom oslagbart, inget jag tänker nämna här!.. ![]() Tjoho livet leker!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så spännande, Sunny
![]() Hoppas du får det jättefint där. Jag kan tänka mig att Apollonia är lugnt när du kommer. Men om du tycker det känns ödsligt så tror jag i alla fall att det kommer att fyllas på med folk medan du är där, det känns inte lika dystert på våren som det kan göra på hösten när byar/öar avfolkas i stället. Och många Sifnosbor bor i de angränsande byarna som är väldigt fina att promenera omkring i, inte minst Katavati med den fina livsmedelsaffären och Artemonas. |
|
|||
|
|||
![]()
Tror jag får strunta i det där med wifi, boendet i övrigt är viktigare.. får söka vidare!
Det är ju jättesvårt att välja ett hotell på en ö jag aldrig besökt.. klart man får chansa lite också.. kan ju alltid byta till något annat om jag inte trivs! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tips om Marana, ska kolla på det!..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Marana verkar fint, fantastisk utsikt... men ligger kanske lite avsides.. men kan ju höra om pris.. det står från 40 euro.. kanske går att förhandla om det!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ja, det är taverna Chrysopigi på Apokoftostranden. En av mina favoriter (tavernan alltså, inte stranden ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, vilket drömläge..
![]() ![]() |
![]() |
|
|