Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-05-15, 07:56
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Pireus - Sifnos

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Så undebart det låter och vilka vackra bilder! Tack.

Ser fram emot fler av Dina rapporter!
Lisa
Tack, Lissi roligt att du uppskattar mina rapporter..

MEN.. hur många gör det?

Upplever ett svagt intresse för Sifnos.. vet inte om jag ska fortsätta att skriva och lägga in bilder, vilket tar tid och svajigt wifi är det inte lätt, tänkte att mina rapporter skulle intressera de som aldrig varit på Sifnos.. jag tvekar....
Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 08:01
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Tack, Lissi roligt att du uppskattar mina rapporter..

MEN.. hur många gör det?

Upplever ett svagt intresse för Sifnos.. vet inte om jag ska fortsätta att skriva och lägga in bilder, vilket tar tid och svajigt wifi är det inte lätt, tänkte att mina rapporter skulle intressera de som aldrig varit på Sifnos.. jag tvekar....
Nej nej Sunny. Betänk att väldigt många läser här på Forumet utan att kommentera. Det kan handla om att man kanske är lite blyg eller bara inte vill offentliggöra sig på det sättet. Jag är alldeles säker på att dina fina bilder och din text kommer att få många intresserade av Sifnos. Dock mest kanske de som är intresserade av att vandra. Vilket ju är alldeles naturligt då det är det du gör där och det du skriver rapporter om. Men allt det andra kan de läsa om i resebrev eller hitta annan info om. Vandirngar är det inte alls lika många som rapporterar om. Så snälla fortsätt skriv. Det är viktigt för Grekland och för Sifnos att så många som möjligt vill resa dit. Du gör ett toppenjobb!
Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 08:25
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007

Snälla Sunny sluta inte rapportera Dina berättelser och nu alla vackra bilder gör ju att man nästan längtar ihjäl sig. Tror precis som Thira att det är många som läser men kanske inte kommenterar. Så snälla knata på och fota allt vad orkar och berätta för oss här hemma
//maji med bara 11 dagar kvar till Grekland
Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 10:43
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Låter som du skulle trivas riktigt bra. Själv skulle jag säkert trivas vid tavernan i Vathy. Gillar tavernor vid vattnet.

Skall bli roligt att kolla bilderna sen, tekniken funkar inte alltid, men det är ju förståeligt.

/ Anne
Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 10:50
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Låter som du skulle trivas riktigt bra. Själv skulle jag säkert trivas vid tavernan i Vathy. Gillar tavernor vid vattnet.
Tavernorna, faktiskt. Nästan alla tavernor i Vathy ligger vid vattnet. Det är Shirley Valentine Bay
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:39.