![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Janne, en fråga. När du åker till Grekland på semester. Är det då inte svårt att koppla bort jobbet?
![]() Kanske du borde åka nån annanstans, för vila och rekreation? ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbart!
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg ønsker deg en HERLIG ferie, Janne
![]() Kalo Taxidi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa Janne! Hoppas det är SEMESTER denna gång du åker till Grekland
![]() Maria ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte hur det är på Kreta, men här har vi äntligen fått underbart väder, precis lagom på alla sätt...ha det bra!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne!
Jag tror att detta blir jättekul Janne! Eftersom Du har Kalimerasidan så är det nog spännande att även prova charter....kul att jämföra nu och då! Claes satte sig genast att också kolla restresor.. ![]() ![]() ![]() Ha det bäst!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej där!! Låter som något väldigt roligt. För går man in med öppna ögon och öppet sinne kan det bli hur roligt som helst. Att välja se en charterresa som något spännande. Att få chansen att få möta människor som kanske gör sin första Greklandsresa. Det kan sluta hur roligt som helst. Allt hänger på hur man själv väljer att se på sin charterresa., eller hur??
Lycka till med ditt Stora äventyr. Ta chansen och rusa in i det med liv och lust. ![]() Mvh // Helen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas att vädret blir bättre så du kan gå ut.
Det är inte kul när det regnar man blir så begränsad. Det låter på några här att man skulle vara fånge om man åker charter. Vi brukar göra det oftast. Bokat flyg och hotell, bekvämt och fritt. Sen behöver man inte något som helst att göra med resebyrån. Vi deltar inte i några arrangemang utan fixar vår semester själv. Ser fram emot dina rapporter Janne. Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Så åkte man ju under åren som inte flygstol fanns, om man inte flög reguljärt. Billigast möjligast ospec och sen gjorde man som man vill. Glöm inte att tala om för guiden på flygplatsen att du hoppar av bara!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gör INTE det! Då kanske man inte får följa med planet hem...
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med kari och några till här ovan: Charter är ett smidigt sätt att ta sig från A till B och sedan använda tiden där nere till egna vespa- eller bilutflykter. Bara va och göra det man vill. Charter a la Sällskapsresan finns väl knappt länge...Möjligtvis på de större resorterna m All ink. Huuuu
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo fast jag menar att man ska säga att man inte ska ha deras hotell, att man bor på egen hand. Det måste man ju.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
När jag kom ner till Kreta för ett par veckor sedan sa jag till vingguiden när jag landade att jag inte tänkte checka in på hotellet... Nästa dag på kvällen ringde ändå Ving till mig och efterlyste mig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - på hans hotell ville jeg kanskje gjort et unntak ![]() Og valgt All Inklusive ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hahaha...ja han har aldrig behövt efterlysa mig ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Inte mig heller ![]() |
![]() |