|
||||
|
||||
Flying Cat på grund
Läste att en Flying Cat gått på grund utanför Tinos. Inga skadade, men det lär bli ändringar i tidtabellerna.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Sv: Flying Cat på grund
Den där morgondimman hade vi också här på Amorgos, det var första gången jag sett sådan dimma här i katapola. Jag vet inte om det är ovanligt med dimma här, men det var verkligen en speciell syn. Jag undrade faktiskt om båttrafiken här är vana vid sådana siktförhållanden och nu fick man ju veta...
|
|
|||
|
|||
Jisses...ser ut som om de ju redan var på land. Den båten har jag åkt, men är givetvis glad att det inte hänt då! När jag ska åka nästa gång 27 okt så är det bara den tråkiga "tuggtugg"- båten som går och det tar 4 timmar minst SUCK!!!!
Lissi |
|
|||
|
|||
Jag föredrar då dom framför highspeed båtarna.. härligt att sitta uppe på däck om det är fint väder och sola!..
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
Vilken tur att jag inte åker den tiden på året då Lissi..
Sunny, som njuter av långa båtturer. |
|
|||
|
|||
Om det är på dan njuter jag också. Men ut från Rafina är det snabbåt kl 15 om jag har tur och annars vanlig färja kl 17.30. Hem är det skillnad. Färja kl 14..och sol om jag har tur.
Lissi |
|
|||
|
|||
Ja, på hemvägen njuter jag extra och vill ju inte hem, då är jag glad för den långa båtresan...
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|