|
||||
|
||||
Sv: En av to "nye" øyer i vår, POROS
Citat:
Nei, vi var ikke nord på øya, så har vi enda en grunn til å reise tilbake |
|
||||
|
||||
Citat:
Nei, det vet jeg ikke. Om jeg hadde lest Susanne Ljungs bok, ville jeg sikkert lett/sett etter Vlachos - men jeg må innrømme at vi bare var der på et kort besøk/ "for over Galatas med en harelabb" .....forståelig uttrykk? |
|
||||
|
||||
Jajamen, jag förstår, bra uttryck!
Det skulle nästan förvåna mig om den finns kvar, det är så länge sedan jag var där. |
|
||||
|
||||
Tack för härliga bilder, Kari!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Precis som vi.
|
|
||||
|
||||
Takk skal d u ha for interessen, Anne
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Det ble mange bilder fra Poros, vi ble s å positivt overrasket over hvor trivelig og fint det var der
Noen påskebilder har jeg ikke vist, heller ikke Taverna og matbilder..., l i t t måtte jeg jo begrense meg Men det ville være "urettferdig" å ikke nevne h v o r godt vi spiste på øya, virkelig spesielt god mat fikk vi, og spesielt vennlig og god service Nå skal jeg forflytte meg i de Saroniske, vi reiste videre til Hydra! Selv om det fortsatt er favorittøya , og jeg gjerne skulle vist bilder derfra, hopper jeg over den....og lager en bildetråd fra SPETSES Det er kun et par totalt, og hele 4 år siden sist det var et innlegg i Spetsesforumet!!! |
|
|||
|
|||
Mmm...nu längtar jag extra mycket till Poros när jag åter igen tittar på dina fina bilder därifrån.. snart är jag där.. ...
Senast redigerad av Kalimera den 2015-08-05 klockan 15:27. Anledning: Lång citering |
|
|