|
||||
|
||||
Resor på G !
"Helt plötsligt" har vi fyra resor på "klämman" !
1, Nästa vecka till Kreta ! 2, I December till Los Christianos / Teneriffa . 3, I April till Poros ! 4, Juni till Agia Anna / Naxos ! Dessutom... ( 5 )Vi kan nog klämma in en resa till Corralejo/ Fuerteventura i Feb 2016 / Tom & Bodil som älskar att resa ! |
|
||||
|
||||
Sv: Resor på G !
Jag säger som Pippi: Fy Fabian vad jag blir avundsjuk!!! 😉 Nejdå... Bara att lyckönska! 👍
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Ja det var nå´t det .
Abi |
|
||||
|
||||
Citat:
Grattis! Åker till Kreta om 2 veckor, en vecka till Kreta på sportlovet, en på påsklovet, en vid Kristihimmelsfärd och 6 veckor till sommaren Men jag har ju ett jullov också så det finns ju möjlighet till en till Hur länge stannar ni på Kreta? // Malin |
|
|||
|
|||
Resa är att leva.. underbart att ha så många resor bokade Tom..GRATTIS!!..
Sunny, som kör många veckor på en gång ist.. |
|
|||
|
|||
Citat:
Vart på Kreta? När åker ni till Teneriffa? Vi föll pladask för Puerto de la Cruz förra nyåret och åker tillbaks dit över nyår igen ett par veckor. Lissi |
|
||||
|
||||
Vi stannar bara 1 vecka
|
|
||||
|
||||
Vi åker till A Marina på Kreta . Till Teneriffa hittade vi en veckas resa till Los Christianos till ett bra pris , har besökt Puerto de la Cruz tidigare .
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag åker till Malö i november. Räknas det?
|
|
|||
|
|||
Resor till vårt härliga Bohuslän räknas alltid! Välkommen!
|
|
|||
|
|||
Det är otroligt underbart på våra svenska öar! Malö i november är nog minst lika fint som på Tinos...fast på ett annat sätt bara
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag ska åxå" utomlands", kom jag på! Har bokat ett Turapaket med hotell, Helsingborg-Helsingör, i november
|
|
||||
|
||||
Tack.
Vi är på Malö en vecka i november varje år. Vi är där andra tider på året också, men vi gillar november mest, får då är det nästan bara vi där. |
|
||||
|
||||
Imorgon Antalya 4 resan detta år 3 till Grekland
|
|
|||
|
|||
Man känner sig lite naken om man inte har något på gång. Indokina 50+ med RB, samma resa som Elisabet gjorde förra året. Jag skulle gjort den för två år sedan men då var det inte så många ressugna.
I år blir den av. För andra gången på två blir det julafton i Siem Reap i Kambodja. Nyår blir i Laos, för två år sedan var Phnom Penh. Upplevelser lär det bli gott om. /pawik |
|
||||
|
||||
Härligt att ha resor att se fram emot!
Jag hade ett otroligt bra reseår förra året och ett ännu bättre Greklandsår i år (har tillbringat ca 4 veckor Grekland i år ) Nu är det (tyvärr) lugnt ett tag... Helena |
|
||||
|
||||
Nu har jag rekordtidigt bokat en resa till Grekland också. Det blir en repris från i år: Peloponessos!
|
|
||||
|
||||
Hej på er
Olivplockning i Loutraki / Perachora 20/11-29/11 Chania över nyår 27/12-3/1 Nästa år blir det ja vem vet Lolis |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag är alltid som nöjdast när jag har tre resor bokade varav minst två går till.Grekland . Det har jag haft hela året då jag varit tre ggr redan...men nu är det så igen....och båda greklandsresorna går till Peloponessos m fl platser... Lissi |
|
|